آیت الله محمد حسن اختری گفت: دشمنان ما بدانند ملت غیور ایران در برابر قدرت طلبی های استکبار سر تسلیم فرو نخواهد آورد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیت الله محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)در جمع راهپیمایان مردم شهر ایلام در گرامیداشت 22 بهمن گفت: امروز سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی را در حالی داریم پشت سر میگذاریم که دشمنان ما برای مقابله با اسلام و مکتب اهل بیت و برای مقابله با ولایت فقیه دست به دست هم دادند و به دنبال این هستند تا با هر دسیسه ای از روند تکاملی و رو به رشد انقلاب جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما می خواهند بیداری اسلامی را از بین ببرند؛ تصریح کرد: دشمنان ما بدانند ملت غیور ایران در برابر قدرت طلبی های استکبار سر تسلیم فرو نخواهد آورد.

آیت الله اختری بیان داشت: ملت مسلمان ایران همان گونه در سی و هفتمین سال گذشته با وجود ملیح بخش بخش امام(ره) در راه ثابت قدم ماندند و توانستند انقلاب اسلامی را تثبیت کنند هم چنان این مسیر را ادامه می دهند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: بعضی افراد در پی این هستند که نشان دهند انقلاب راه خود را ادامه نداده است و می خواهند ما را تضعیف کنند، اما بدانند که رهبر جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای راه امام خمینی(ره) را به خوبی ادامه داده است.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که هیچ نفوذی در شان کشور ما وجود ندارد و اگر کشور های همچون عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان و یمن در زیر چنگال خونین آل سعو هستند باز هم تصمیم ملت و حرکت های آل سعود به دست آمریکاست.

اختری در ادامه بیان کرد: بحرین پایگاه نظامی جدیدی را به انگلیس داده که نشان از دخالت آمریکا و اسرائیل در این کشورهای دیگر است؛ اما در کشور ما هر حرکتی که علیه ما انجام دادن مشت محکمی شده و به دهان آمریکا کوبیده شده است.

آیت الله اختری اظهار کرد: در فتنه 88 آمریکا بنای نفوذ داشتند و می خواستند انقلاب مخملی راه بیندازند اما در 9 ی با قدرت رهبری امام خامنه ای هیچ راهی برای آنها نماند.

آیت الله محمد حسن اختری دبیر کل مجمع عالی اهل بیت(ع) عنوان کرد: رهبر جمهوری اسلامی ما برجام را ثبیت کرد و نگذاشت از راه های مختلف یا بعنوان کمک کردن به ایران نفوذ کنند و کشورمان از انقلاب تاکنون استقلال خود را حفظ کرد.

وی گفت: آزادی که در ایران وجود دارد در هیچ کشوری همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و ... وجود ندارد، چون در هیچ کشوری برای مجلس به اندازه ایران کاندید نمی شوند و یا هیچ کشوری به اندازه ایران رسانه و مطبوعات با تفکر های متفاوت وجود ندارد.

دبیر کل مجمع عالی اهل بیت(ع) در آخر بیان کرد: شعار آمریکا ستیزی و وحدت ما با رهبری تا زمانی که آل سعود، آل خلیفه و تروریست ها با آمریکا و اسرائیل نطفه ی برای مقابله با اسلام است سر خواهیم داد و با امام(ره) و رهبر عظیم و شآن تجدید بیعت می کنیم.

ارسال نظرات