مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ملت ایران اجازه هیچگونه دخالت دشمنان در نظام اسلامی را نداده و نمی دهند و امروز یکبار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت کردند که پشتیبان ولایت هستند.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در جمع راهپیمایان 22 بهمن شاهرود در میدان آزادی این شهر با گرامیداتش دهه مبارک فجر و تقدیر از حضور پرشور و انقلابی مردم مسلمان شاهرود در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز شگفتی و مسرت اظهار کرد: حضور شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور وصف ناشدنی است و امروز خیابان های این شهر مملو از عاشقان و دلباختگان مکتب انقلاب است که بار دیگر به یاد شهدای شهرتان که بیش از هزار لاله شهید این خِطِّه مرگ بر استکبار سر می دهید.

وی افزود: حضور ستایش برانگیز و تحسین آفرین شما قطعا بزرگ زرینی در دفتر افتخارات این شهرستان شهید پرور درج خواهد کرد و این حضور دارای دو پیام مهم است اول اینکه حضور برای مستضعفان، مظلومان و ستمدیدگان جهان از جمله مردم مظلوم منطقه و یمن است که با بمباران رژیم وحشی آل سعود دست و پنجه نرم می کند و این مردم امروز به ملت ایستاده مسلمان و آزادیخواه جهان می گویند انقلاب اسلامی حامی مستغضفعان دنیا است.

شریعتی تبار خاطرنشان کرد: حمایت از مظلومان جهان، آرمان انقلاب اسلامی است و دشمنان ملت ایران، انقلاب و نظام اسلامی بدانند، این حضور و حماسه هم برای مسئولان، هم برای دوستان انقلاب، هم برای ارادتمندانی که در سرتاسر کره‌ زمین دلشان با ملت ایران و در هوای اطاعت از دستورات رهبرحکیم امت اسلام می‌تپد، پیامی مملو از پاسداری خون پاک شهدا و حمایت از مظلومان است.

امام جمعه سابق تربت حیدریه تصریح کرد: ملت ایران امروز خطاب به امام راحل(ره)، شهیدان بزرگوار و مظلومان جهان می گویند، ای امام و شهدا بدانید، پرچم این انقلاب را که به ما و مسئولان سپرده اید، با نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری تا ظهور حضرت حجت(عج) برافراشته نگاه خواهیم داشت و لحظه ای تردید در این امر نخواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به پیام دوم این راهپیمایی عنوان کرد: پیام دیگر این حضور برای استکبار جهانی و دشمنان است که باید بدانند در برابر اراده ملت ایران، هرتلاش مزبوحانه و توطئه شیطانی که در سر دارند نتیجه معکوس خواهد داشت.

خواسته ملت ایران حمایت از آرمان های امام خمینی(ره) است

وی تاکید کرد: ملت ایران، حافظ خون شهدا هستند و شهدا خواسته شان جز حضور در صحنه و حمایت از آرمان های امام خمینی(ره) نبوده و ملت در این راه با صلابت و استوار خواهند ماند.

شریعتی تبار با تاکید بر حضور مردم در صحنه گفت: ملت ایران اجازه هیچگونه دخالت دشمنان در نظام اسلامی را نداده و نمی دهند و امروز یکبار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت کردند که پشتیبان ولایت هستند.

امام جمعه سابق تربت حیدریه با توصیه ای به مسئولان نظام جمهوری اسلامی افزود: توصیه‌ من این است که مسئولین قدر مردم را بدانند و تلاش کنند بهترین ها برای این ملت و نظام باشد چرا که ملت ما هر زمان احساس نیاز شد در صحنه حاضر بود و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرد و به دستور امام لبیک گفت و حامی ولایت فقیه بود.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما امروز بیش از گذشته نیاز به اتحاد و همدلی داریم گفت: انشالله ملت ما همچنان که در راهپیمایی 22 بهمن حاضر بودند در پای صندوق های رأی در 7 اسفند نیز حاضر خواهند بود و با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه خود دشمن را در این راه نیز ناکام بزرگ لقب خواهند داد.

وی تاکید کرد: باید همه ما با بینش و بصیرت انقلابی در صحنه همدل و همزبان با مسئولان به فرموده رهبر باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان قسم خورده خود استوار و محکم و با صلابت مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) تحویل دهیم.

در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،فرماندهان نظامی و انتظامی و امام جمعه شاهرود و مسئولین نهادهای مختلف حضور داشتند بیانیه ای در خصوص حضور حماسه ملت ایران و پشتیبانی از ولایت و مقابله با نفوذ و حضور با بصیرت در انتخابات و حمایت از نظام قرائت شد که با تکبیر مردم تایید گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها