خبرهای داغ:
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مردم شهرستان شاهرود حماسه ای دیگر آفریدند

در روز 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم شهرستان شاهرود حماسه ای دیگر آفریند.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۶۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور مردم خداجو و شهید پرور شهرستان شاهرود با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حقیقت انقلاب و شکوه پایداری و ایستادگی خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را از حضور خود منکوب و عصبانی و دوستان را شاد و خوشحال و امیدوار کردند.

در شاهرود امت حزب الله و همیشه در صحنه از ساعت 9:30 تجمع خود را در میدان جمهوری اسلامی آغاز و با طی کردن مسیر قریب به 3 کیلومتری در میدان آزادی شاهرود اجتماع کردند که البته این مسیر مملو از جمعیت به خصوص نوجوانان و جوانان و نونهالان نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بود که با آمدن خود بصیرت و هوشیاری و استادگی و عزت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و ولایت را به رخ جهانیان و بویژه استکبارگران کشیدند.

در مسیر راهپیمایی مردم شاهرود ایستگاه های مختلفی توسط پایگاه های بسیج ایجاد شده بود که در آن بچه می توانستند نقاشی کنند و یا در مسابقه تیراندازی به آدمک های شیطانی شرکت کنند و یا مردم کمک های خود را به جبهه مقاومت اهدا نمایند.

این ایستگاه ها به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و ولایت سپاه شاهرود و پایگاه های امام علی(ع) و امام خامنه ای(مدظله) و قدس و فرهنگی اجتماعی و کانون جوانان بسیج سپاه شاهرود و بسیج هنرمندان شاهرود برپا شده بود.

علاوه بر شاهرود در شهرهای رودیان،بسطام،مجن و کلاته خیج نیز مردم همیشه در صحنه حماسه ای جاودانه را خلق کردند و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام نمودند و مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده و حقیقت انقلاب را بعد از 37 سال و جشن 38 سالگی به ظهور رساندند.

در روستاهای مختلف شهرستان شاهرود نیز راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد از دهملا گرفته تا دیزج و طرود و سطوه و از سعدآباد و بدشت تا تاش و شاهکوه و ابرسج و قلعه آقا عبدالله و قلعه نو خرقان و میقان و گرمه و خیج و مزج و جیلان و حسین آباد و علی آباد و گلستان و همه و همه آمدند تا از انقلاب و اسلام پشتیبانی کنند و بر تداوم راه انقلاب و اسلام عزیز و عزتمندی و شکوه انقلاب تاکید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها