خبرهای داغ:

دانش‌آموزان شاهرودی قلک‌ خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند+ عکس

دانش آموزان بسیجی واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان بسیج دانش آموزی شاهرود قلک های کمک های خود به جبهه مقاومت را اهدا کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۵۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دانش آموزان واحد امیدان شاهد شهدای بغزندان حوزه بسیج دانش آموزی ایمان قلک های مخصوص کمک به جبهه مقاومت را به رزمندگان مقاومت اهدا کردند.


دانش آموزان بسیجی با نوشتن پیام های زیبا با رزمندگان مقاومت میثاق و عهد دوباره بستند تا بگویند که با دستان کوچکشان ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان مقاومت خواهند بود.



فرمانده واحد امیدان شاهد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان پس اندازهای خود را به جبهه مقاومت اهدا نمودند افزود: دانش آموزان بسیجی هر چند نمی توانند حاضر در میدان مبارزه با استکبار و ظلم باشند اما با کمک های خود در این جبهه خواستند سهیم در راه ایثار و مقاومت و پایداری باشند.


محسن یحیوی گفت: دانش آموزان بسیجی با شور و اشتیاق این قلک ها را پر کرده و به جبهه مقاومت اهدا نمودند و با این کار خود اعلام آمادگی برای حضور در جبهه مقاومت با جان و مال خود شده اند که اگر کوچک هستند اما اندیشه بزرگ دارند و ولایتمدار و با بصیرت صحنه ها را رصد می کنند و حامی اسلام و انقلاب و مظلومان در هر کجای دنیا هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها