خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از مسئولان و هنرمندان بسیجی با حضور در گلزار شهدا، از خانواده 5 شهید هنرمند تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده لشکر 58 ارتش ذوالفقار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، رئیس اداره ارشاد، مدیر کانون بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان بسیجی شاهرودی، با حضور در گلزار شهدای این شهر، با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرده، ازخانواده 5 شهید هنرمند تجلیل به عمل آوردند.


معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، بیان کرد: امروزه پس از گذشت37 سال شاهد عزت روزافزون انقلاب اسلامی ایران هستیم و این عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مردم است.

سید محمد رضا هاشمی افزود: مردم شریف ایران اسلامی، همواره در راستای اقتدار و عزت نظام اسلامی در صحنه های مختلف حضور داشته و باعث شده شکست وزبونی دشمنان شده اند و امسال که انتخابات را در پیش رو داریم، باید از فرصت دهه مبارک فجر برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای به درستی استفاده شود.


هم چنین عباس اعتماد، مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود در حاشیه این برنامه، ابراز کرد: کانون بسیج هنرمندان شاهرود، امسال باهمکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی برنامه های مختلفی برای ایام الله دهه فجر در نظر دارد، چرا که اجرای برنامه هایی جهت ترویج فرهنگ و تبیین اهداف نظام  انقلاب اسلامی از جمله ضرورت‌های عصر امروز است.



وی ضمن دعوت از تمامی نوجوانان و جوانان علاقمند برای شرکت در مسابقه ساخت مترسکهای استکباری، بیان کرد: مردم که همواره در عرصه های مختلف نقش موثر و غیرقابل انکاری داشته اند، امسال نیز بار دیگر در یوم الله 22 بهمن، وحدت و صلابت انقلابی خود را به نمایش میگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها