معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مهمترین پیام راهپیمایی 22بهمن است گفت: حضور منسجم و متحدانه مردم در راهپیمایی امروز پیام های بی شماری داشت که استواری بر آرمان ها و ارزش های نظام از دیگر پیام هاست.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن اظهار کرد: مردم امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حماسی 22 بهمن این اقتدار را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرسال حضوری پرشورتر از سال های قبل دارند گفت: ایرانیان با اراده مسم و عزمی آهنین در پشتبانی از ولایت و دفاع از آرمان های نظام حضوری گسترده دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران در 22 بهمن حماسه دیگری خلق کردند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را حضوری چشمگیر و حماسی خواندند که این مهم در این روز به منصه ظهور رسید.

بایرامی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مهمترین پیام راهپیمایی 22بهمن است گفت: حضور منسجم و متحدانه مردم در راهپیمایی امروز پیام های بی شماری داشت که استواری بر آرمان ها و ارزش های نظام از دیگر پیام هاست  

وی با بیان اینکه امروز، منطقه حساس خاورمیانه با ناامنی برخی مستکبرین همراه است خاطرنشان کرد: با حضور در راهپیمایی امروز نشان دادیم در کشوری امن و باثبات دارای یک انسجام و اتحادملی هستیم.

ارسال نظرات