خبرهای داغ:
رئیس مرکز مساجد کشور: مجلسی نیاز داریم که دربرابر توطئه دشمن نفوذناپذیر باشد.مجلس شورای اسلامی مجاهد، استکبارستیز، انقلابی وولایی انتخاب کنید.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۲۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بیرجند با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در طی 37 سال از پیروزی انقلاب در برابر همه توطئه های دشمن صبر و استقامت ورزیدند، گفت: 22بهمن روز بزرگ خدا است و اگر ملتی ایام الله را بخاطر داشته باشد؛ عزم و شکر او برای ادامه راه بیشتر می شود.

وی ادامه داد: ادامه راه انقلاب و نهضت وابسته به صدر شکر است و نه یک شکر عادی و ملتی شکور می خواهد و در متن جامعه اسلامی و ایران عزیز به فضل الهی نشانه های این شکر در آحاد ملت دیده می شود.

حاج علی اکبری افزود: در آینه دهه فجر و 22 بهمن سیمای مقدس پیامبر اعظم (ص)، چهره مولای متقیان علی(ع) و سیمای دل افروز اباعبدالله الحسین مشاهده می شود.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه ملت ما در آینه انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خود را مشاهده می کند، یادآورشد: از فراسوی قله باشکوه نهضت اسلامی اگر به پشت سر نگاه کنیم دعوت پیامبر اعظم و صدای اولیای الهی را که دعوت به حق کرده اند می شنویم.

 
وی با بیان اینکه ما امروز در فضای داخلی کشور و در ذهنیت و افکار عمومی با موضوع برجام و پسا برجام مواجهیم اظهار کرد: رهبر حکیم و بیدار به مردم یادآوری کردند که برجام خیلی مهم نیست و مهم بعد از برجام یا پسابرجام است که ما اکنون در آن بسر می بریم.

رئیس مرکز مساجد کشور افزود: در دوران مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران یک عملیات تاکتیکی را انجام داد و راهبرد ایران در برابر استکبار تغییر نکرد و رهبر انقلاب به هیچ وجه اجازه ندادند که مذاکره به غیر از موضوع هسته ای انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئله اول و مهمی که امروز رهبر انقلاب به آن تاکید دارند مسئله نفوذ است خاطرنشان کرد: امروز که دستور کار دشمنان ما نفوذ است و می خواهند موریانه وار ریشه های شجره طیبه انقلاب را بجوند و در فرهنگ ، اقتصاد، سیاست و امنیت ما نفوذ کنند.

وی ادامه داد: شناخت و بصیرت در این مقطع حساس بسیار مهم است زیرا دشمن یک جا لبخند می زند و دست می دهد و جای دیگر تهدید نظامی و تحریم می کند.

علی اکبری تاکید کرد: باید مخصوصا در برابر نفوذ هرهنگی و فکری دشمن به هوش باشیم و محیط های جوانان مانند دانشگاه ها و مدارس برای مقابله با نفوذ دشمن آماده باشند و با توجه به تاکیدات مکرر رهبری در مورد نفوذ دشمن از این موضوع غفلت نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما مسیر انقلاب را تا امروز با وحدت جلو آمدیم و چون همدل و همزبان بودیم و ملت ما از اقوام و مذاهب مختلف یکدل و یکپارچه با اتحاد ملت با دولت و ملت با رهبری به پیروزی رسیدیم و امروز نیز پیام اصلی قرآن و اولیای الهی و پیامبر اسلام (ص) به جامعه ما حفظ اتحاد است.

رئیس مرکز مساجد کشور گفت: آن کسانی که می خواهند افراد جامعه ما را شعبه شعبه کنند و از راست و چپ و معتدل و تند رو سخن می گویند دلسوز ملت نیستند. ملت ما امروز تنها در سایه حفظ وحدت و مقاومت و پافشاری بر آرمان های خود به مقصد می رسد.

وی اظهار کرد: این انقلاب از مساجد شروع شد و معجزه مسجدها بود و در ادامه راه نیز ما با مساجد زنده، آباد و مملو از نسل جوان و با حضور روحانیت مومن، شجاع و با تدبیر می توانیم راه نهضت را ادامه دهیم پس باید مساجد را دریابید.

علی اکبری افزود: نسخه نجات اقتصادی ما برای کشوری که در حال توسعه است راهی جز اقتصاد مقاومتی نیست که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند راه نجات ما دستان توانای خود ملت است که این نیز اتحاد و عمل مسئولین و آحاد ملت را برای رسیدن به هدف می طلبد.

وی تاکید کرد: در مرحله پسابرجام باید حتی یک روز از حمایت طرفداران انقلاب اسلامی در سوریه، عراق، یمن و نیجریه کوتاه نیاییم و با دیپلماسی و روحیه انقلابی این مسیر را ادامه دهیم.

رئیس مرکز مساجد کشور تصریح کرد: مسئولین در قوای مختلف بخصوص قوه مجریه باید فرصت را برای خدمت به ملت غیور قدر بدانند و گرفتار حاشیه ها نشوند و به خدمت خالصانه و صادقانه توجه داشته باشند.

وی خطاب به مردم بیرجند ادامه داد: امروز در 22 بهمن 94 خداوند به قدم های شما ملت استواری و رحمت و اجر نازل کرده است که در میدان حضور یافتید، راه امام و شهدا را با قوت ادامه دادید و کفار را عصبانی کردید .

علی اکبری با بیان اینکه فردا در 7 اسفند ماه انتخابات بزرگ و سرنوشت سازی در پیش رو داریم گفت: رهبری در این چند روز دعوت های خاصی از ملت برای حضور حداکثری در این برهه حساس انجام دادند.

وی عنوان کرد: باید در انتخابات با جدیت به میدان بیاییم و کسانی را هم که مردد هستند به میدان بیاوریم تا از نتیجه حضور حداکثری و انتخاب اصلح ما مجلس خبرگانی داشته باشیم قوی و شجاع و عالم که تضمین کننده آینده در انتخاب رهبری برای این نظام باشند و مجلس شوراس اسلامی مجاهد و استکبار ستیز، انقلابی و ولایی که با تمام وجود و در عمل و سابقه این خصوصیات را داشته باشند .

وی تاکید کرد: مجلسی نیاز داریم که در برابر هر نوع توطئه دشمن نفوذ ناپذیر باشد و امیدواریم ملت سلحشور ما در این امتحان بزرگ نیز با موفیقیت کامل سربلند بیرون بیاید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها