خبرگزاري بسيج: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، مسابقات قرآنی کارخانجات آذربايجان شرقي به همت پایگاه بسیج کارگری شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۲۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، در این مسابقات، اصلانی، ملارسولی و فخری كار داوری را برعهده داشتند كه با اهداي جوايزي به نفرات نخست تا سوم هرکدام از رشته ها، از آن ها تجليل شد.

در رشته تفسیر برادران؛ به ترتیب الله وردی مرادی از سیمان صوفیان، امیررضا رحیمی بهزاد از چرخشگر و سعید صیدیان از ایدم عناوين نخست تا سوم را از آن خود كردند.

در رشته تفسیر خواهران؛ لعیا پیری از چرخشگر، حمیده شیخلو از ریخته گری تراکتورسازی و سمیه یاری از ایدم به ترتیب به رتبه هاي نخست تا سوم رسيدند.

در رشته حفظ؛ محمد قیامی از ریخته گری تراکتورسازی، عبداله عباسی از تراکتورسازی و مهدی صفرزاده از پالایشگاه به مقام نخست تا سوم دست یافتند.

در رشته قرائت؛ ابوالفضل وکیلی از چرخشگر عنوان نخست را كسب كرد و رضا مسگر عصر از تراکتورسازی و مجید قائمی از ایدم به ترتيب دوم و سوم شدند.

در رشته ترتیل؛ احد زینالی از چرخشگر، مهدی جانمحمدی از تراکتورسازی و حسن ابراهیمیان از موتوژن به ترتيب حائز رتبه هاي نخست تا سوم شدند.

ارسال نظرات