خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جشن دهه فجر دانشگاه پیام نور این شهرستان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: بصیرت و انتخاب آگاهانه، جامعه را در برابر جریان نفوذ بیمه می کند.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: ولایتمداری و بصیرت، بهترین راهنما در آزمون خطیری همچون انتخابات است.
وی اظهار کرد: هوشیاری و آگاه سازی به خصوص در بین نخبگان و جامعه علمی و دانشگاهیان، نقش مهمی در راستای صیانت از جامعه در برابر جریان نفوذ دارد.
حجت الاسلام فیضی زاده اظهار داشت: دشمن با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای درصدد تضعیف روحیه جهادی به ویژه ضربه زدن به اقتصاد مقاومت کشور است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به دوران پسابرجام، تصریح کرد: برجام نسخه درمان مشکلات اقتصادی نبوده و تنها راه برون رفت از این مشکلات و معضلات، اقتصاد مقاومتی و توجه و به کارگیری آن است.
وی ادامه داد: به کارگیری اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و چشم به داخل داشتن به جای امید بستن به خارج، بهترین راهکار برای توسعه تولید داخلی و رشد پایدار و متوازن اقتصادی جامعه است.
علی باغبان رئیس دانشگاه پیام نور مراغه نیز در این آئین، با تاکید بر لزوم علم گرایی در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد : توجه به فرهنگ سازی در کنار علم آموزی، موجب رشد و اعتلای علمی و شخصیتی جوانان و نسل های آینده است.

ارسال نظرات