خبرهای داغ:
همزمان با ایام دهه فجر، همایش انقلاب و روحانیت با حضور دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۷۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همایش انقلاب و روحانیت با همکاری مرکز مدیریت حوزه و تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که جمعی از اساتید، مسئولان حوزه های علمیه قم و طلاب و روحانیون در آن حضور داشتند، حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ 83 طی سخنانی اهمیت برگزاری همایش را گوشزد نمود، سپس آیت الله اراکی دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

وی در بخشی سخنان خود اظهار داشت: در این برهه خاص باید همواره سپاسگزار خداوند متعال  بود زیرا ملت ایران با رهبری حوزه و روحانیت، اسلام ناب را از زاویه‌های مساجد و حجره‌ها به متن جامعه کشاندند.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه در مکتب‌ ما فقیه عادل، حاکم جامعه است، گفت: این نظریه از روز اول که انسان پا بر روی زمین گذاشت، وجود داشته و همه انبیا آن را بیان کردند و اولین خونی که در تاریخ ریخته شد نیز برای همین موضوع بوده است.

وی با بیان اینکه ظالمان و قدرت پرستان هیچگاه شایستگی مدیریت جامعه را نداشته‌اند، ابراز داشت: آنها چشم طمع دارند که به قدرت برسند و نگذارند عالمان و عاملان به دین خدا قدرت را در دست بگیرند؛ از ابتدا همه جنگ‌ها و دعواها سر همین مسئله بوده است. 

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای برپایی جامعه عدل‌محور شکل گرفته، اظهار داشت: دشمنان اسلام هر لحظه علیه ما توطئه می‌کنند؛ دشمنی آمریکا با انقلاب‌اسلامی تمام شدنی نیست؛ چرا که هویت ما و انقلاب ما نفی طاغوت است و اگر به این امید باشیم که آمریکا با ما آشتی کند یا ما باید از سیاست خود کوتاه بیاییم یا آمریکا عقب‌نشینی کند.

وی در پایان، براندازی، تحریف و نفوذ را از جمله توطئه های دشمنان علیه روحانیت برشمرد و تاکید کرد: ما باید به نفوذ دشمن به نهادهای روحانیت توجه کنیم، امروز خطری که حوزه‌ها و شیعه را تهدید می‌کند خطر آخوند سازی توسط دشمنان است زیرا خطر آخوندهای تقلبی برای اسلام، خطری بسیار جدی است و حوزه و اهل علم باید آن را جدی بگیرند، آنها در حوزه‌ها، هیئت‌های مذهبی و در بازار نفوذ می‌کنند تا به اسلام ضربه بزنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها