خبرهای داغ:
در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد:
همایش تجلیل از فرماندهان گردان های امام حسین(ع) امام علی (ع) بیت المقدس عاشورا کوثر و یادبود شهید مدافع حرم و فرمانده ی گردان اما حسین (ع) عبدالرضا مجیری در سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
همایش تجلیل از فرماندهان گردان های رزمی بسیج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سردار سلیمانی در این همایش گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل نظام اسلامی و حکومت علوی است تاکید کرد: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید تمام تلاش خود را برای حفظ این انقلاب صرف کنیم.

فرمانده ی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: شاید ما این موهبت الهی جمهوری اسلامی را آن طوری که خدا می پسندد قدر ندانیم؛ قدر این نعمت را تنها شهدا می دانستند که در این صحنه ایستادند و در این راه جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظ الله)در دیدار پرسنل نیروی هوایی گفت :امروز تهدید نظامی متوجه جمهوری اسلامی نیست اگر چه باید آمادگی را حفظ کنیم اما مسئله ی اصلی جنگ نرم است.

غلامرضا سلیمانی تاکید کرد:مهم تری خطری که در حال حاضر کشور را تهدید می کند خطر نفوظ است نفوذ طوری عمل می کند که مغز فرد را در اختیار می گیرد و هر کاری که دشمن بخواهد انجام می دهد در کجا در دستکاه های تصمیم گیر کشور.

وی با بیان ضرورت توجه به کسب قدرت سیاسی، نظامی و اقتصادی در کشور خطر نشان کرد آنچه که مهم است مقابله با نفوذ است.

بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی تنها دستگاهی است که می تواند با نفوذ مقابله کند و شما به عنوان فرماندهان این تشکیلات وظیفه ی هدایت و اثر گذاری در نیرو های خود را دارید.

گفتنی است در این مراسم از خانواده ی شهید مدافع حرم شهید عبدالرضا مجیری با حضور سردار سلیمانی فرمانده ی سپاه صاحب الزمان (عج) و سردار عرب پور فرمانده ی لشکر 14 امام حسین(ع) تجلیل به عمل آمد.

همایش تجلیل از فرماندهان گردان های رزمی بسیج برگزار شدهمایش تجلیل از فرماندهان گردان های رزمی بسیج برگزار شدهمایش تجلیل از فرماندهان گردان های رزمی بسیج برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها