خبرگزاری بسیج: نشست بصیرتی اخلاقی با حضور یکصد نفر از خواهران بسیجی پایگاه ام ابیها در حسینیه حضرت قاسم(ع) میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۵۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه با اشاره با مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی، بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا و حضرت زینب کبری(س) تاکید و بیان کرد: از مهمترین وصایای شهدا حفظ حجاب در بین بانوان و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

مهدی مهدیخانی از مهمترین برنامه های دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی بانوان ایرانی را تغییر رفتار، نوع پوشش و نفوذ در آنها برای از بین بردن بنیان خانواده ها برشمرد.

وی افزود: در این راستا دشمن از ابزارهایی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی وایبر، تلگرام و ... بهره برده و سبک زندگی ما را غربزده می کند.

مهدیخانی با بیان اینکه دشمن از اعتقادات ما به جای سلاح ما می ترسد، اظهار داشت: اگر ولایت فقیه و شهدا نبودند، معلوم نبود چه بر سر ما می آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلح یعنی کسی که از اصول انقلاب اسلامی دفاع کرده و در مسیر شهدا حرکت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها