خبرهای داغ:
سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب"است.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن‌ آورده است؛ انفجار نور و طلوع فجر پيروز ي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 1357 در شرايط و لحظاتي معجزه آسا ، تاريخ 2500 سال حكومت استبدادي و سلطه ي شاهنشاهي را در هم پيچيد و دوراني باور نكردني از عزم ، اراده ، خودباوري و پيشرفت را فراروي فرزندان انقلاب و نسل عاشورا گشود ، مقطعي كه هر روز آن حيرت جهانيان را برانگيخت و حوادث و رخدادهاي آن كانون توجه ملل آزاده جهان قرار گرفته است .

در ادامه آمده است: هرچه‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها در مقابل این انقلاب الهی، روشن‌تر می‌شود، امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است. آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده‌اند.

در این بیانیه می خوانیم: انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک نظریه مستقل و ایده قدرتمند در دفاع از پابرهنگان جهان مطرح است و نظریه عدالت‌طلبی، آزادیخواهی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت تقدیم می‌دارد. پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت، دفاع از ارزش‌های آن است. راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان با نشاط و سرزنده و پر پیام برای همه مسلمانان است و هنوز راه رهایی بخش بی‌بدیل برای امت اسلامی است. مردم مسلمان ایران، به عنوان پیشگامان نهضت الهی ایران، باید همچنان حافظان و مدافعان این خط در سنگر اول باشند و با همه وجود از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) وخلف صالحشان حمایت کنند.

در ادامه این بیانیه رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب" معرفی و تصریح کرده است: موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.

در این بیانیه آمده است: مردم سمنان هم‌نوا با ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي يك‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله 22بهمن، مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب اسرائيل كوبیده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهیم زد.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه؛ از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان سمنان برای حضور گسترده ، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها