در گرامیداشت دهه مبارک فجر اردوی جهادی هفت روزه بسیجیان پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام در روستای ابرسج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
حسینعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج اظهار کرد: این اردوی هفت روز در جهت تکمیل یک باب واحد مسکونی برای یکی از نیازمندان روستای ابرسج بخش بسطام برگزار شد.

وی افزود: بیش از 15 نفر از بسیجیان روستای ابرسج در قالب اردوی جهادی اقدام به تکمیل واحد مسکونی یکی از نیازمندان روستا کردند که در این راستا منزل این فرد تکمیل و به وی تحویل شد.

محمدی خاطر نشان کرد: ساخت این واحد مسکونی از تابستان به همت گروه جهادی پایگاه آغاز شد و در قالب اردوهای جهادی بسیج این منزل مسکونی از فنداسیون تا سفت کاری ساخته و تحویل این فرد شد.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با بیان اینکه اردوهای جهادی در مناطق محروم برای کمک به روستائیان است گفت: استقبال از اردوهای جهادی و کارهای خیر و خداپسدانه و کمک به مردم بسیار خوب است و بسیجیان عزیز با دل و جان در راستای محرومیت زدایی از روستاها تلاش می کنند و در این دهه فرخنده و مبارک نیز بسیجیان اهداف انقلاب را که کمک به محرومان و مستضعفان بود را عملاً به ظهور رساندند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها