در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از استکبارستیزی مردم دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن نشان از حمایت از نظام و استکبارستیزی آنان دارد که قطعا مردم فردا حماسه‌ای دیگر را به منصه ظهور می‌رسانند.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:نیروهای مسلح در راستای دفاع از دستاوردهای نظام و زمینه‌سازی برای تداوم انقلاب اسلامیاز تمام توان وتلاش خود در پاسداری از دستاورد های نظام اسلامی دفاعمی‌کنند و در این راه کاملاهماهنگ و از تعامل خوبی برخوردار هستند.


سردار رجبی با بیان اینکه تمام نیروهای مسلح استان در مسیرحفظ امنیت و آرامش مردم استان کردستان در آمادگی کاملی هستند افزود: نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان هدفی بجز حفاظت از نظام و عظمت و اقتدار آن ندارد ودر این راستا ازهمکاری و هماهنگی خوبی بین نیروهای مسلح استان برخوردار هستیم.

وی در ادامه با یادآوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه امسال، و انجام تمام اقدامات امنیتی در راستای برگزاری هر جه بهتره حماسه مردمی دیگر از سوی مردم استان کردستانافزود: همه نیروهای مسلح حسب ماموریتی که دارند، جلسات هماهنگی برگزار شده و تمامی ماموریت‌های واگذاری در این حوزه را انجام داده و با تمام قدرت امنیت انتخابات را تضمین می‌کنیم.

سردار رجبی تصریح کرد: از آنجایی که مشارکت گسترده و باشکوه در انتخابات پیش‌رو از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، لذا باید همه تلاش کنیم تا انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با مهم خواندنحضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و استکبارستیزی آنان دارد که قطعا مردم فردا همانند سایر صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و حماسه‌ای دیگر را به منصه ظهور می‌رسانند.

ارسال نظرات