خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: حضور با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن نشانه‌ پیشرفت ملت در اهداف انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: 22 بهمن تجسم عینی پشتیبانی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است و نشان‌دهنده پیشرفت ملت در اهداف انقلابی خود است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی این روز حرکتی نمادین و استقامت بر سر آرمان‌ها، عقاید آسمانی و نماد حضور مردمی در جلب عنایت و اقتدار الهی است.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: مردم با حضور باشکوه خود در این روز به دشمنان انقلاب و نظام نشان خواهند داد که هنوز با صلابت بر اهداف و مبانی انقلاب ایستاده‌اند.

خدامی یادآور شد: مردم با نیت و به عنوان یک عبادت شرعی در راهپیمایی این روز شرکت کرده و با فریاد خود بر سر دشمنان آنها را ناامید و دوستان انقلاب را در داخل و خارج کشور امیدوار خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: مردم در روز هفتم اسفند نیز افرادی را انتخاب خواهند کرد که با سیره عملی امام(ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب پایبند هستند.

وی در پایان با دعوت از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعتی مجدد با آرمان‌های اسلام ناب‌محمدی(ص)، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای با کرامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها