خبرهای داغ:

اختتامیه نخستین جشنواره داستان‌نویسی فجر اروند در خرمشهر برگزار شد

رئیس هیئت‌مدیره انجمن داستان‌نویسی خرمشهر گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره داستان‌نویسی فجر اروند در خرمشهر از ابتدای بهمن‌ماه اعلام فراخوان عمومی داد و ۲۰بهمن‌ماه اختتامیه این جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،محسن اسن  اظهار داشت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره داستان‌نویسی فجر اروند در خرمشهر از ابتدای بهمن‌ماه اعلام فراخوان عمومی داد و 20بهمن‌ماه اختتامیه این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: جشنواره و کارگاه‌های آموزشی در قالب جشنواره فجر اروند که قرار بود کار پایه‌ای صورت بگیرد را در قالب داستان‌های کوتاه برای تحول در فضای فرهنگی شهر و معرفی آثار داستان نویسان خرمشهری تدارک دیده دیدیم.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن داستان‌نویسی خرمشهر، عنوان کرد: تلاش کردیم که ظرفیت و استعدادی‌های نهفته شهر را در قالب این طرح و جشنواره جذب و توان سنجی کنیم اما حمایت‌های لازم صورت نگرفت.

وی، گفت: عدم تحقق وعده‌های مالی سازمان‌های متولی سبب کند و ضعیف شدن برنامه‌های ما شد، بسیاری ناامید شدند، می‌توانستیم برنامه‌های بهتر و قوی‌تری را برگزار کنیم اما بی‌برنامگی مجریان در برابر تعهدات مالی سبب عدم تحقق برنامه‌های انجمن شد.

اسن، بیان کرد: در این دوره از جشنواره داستان کوتاه نویسی با در نظر گرفتن محدودیت‌ها 20اثر به دبیرخانه ارسال شد که 2اثر از آن توسط هیئت‌داوران شایسته مقام سوم، 4نفر شایسته مقام تقدیر و 3نفر لوح سپاس دریافت کردند.

وی، اظهار داشت: این انجمن نو پا است و باید منتظر شکوفایی آن ماند، جلسات ثابت انجمن روزهای سه‌شنبه ساعت17 در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج‌فارس خرمشهر برگزار می‌شود، کارگاه‌های مختلفی با حضور اساتید مطرحی مثل مهدی باجیان داشتیم اما عدم تحقق وعده‌های تأمین مالی از سوی سازمان‌ها مانع عملیاتی شدن برنامه‌های کیفی انجمن می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها