مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» در اسفندماه سال جاری در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدمهدی طالبی، مسئول ستاد اقامه نماز استان از برگزاری دومین جشنواره «نماز و نیایش» در 18 اسفندماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات مختلف این جشنواره افزود: نماز در مسجد(نماز جماعت)، نماز در سیره معصومین، نماز و آثار اجتماعی و تربیتی آن، جلوه های نماز عید قربان و فطر، نماز ظهر عاشورا و نماز کودکان و نوجوانان از موضوعات دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش شعر، خاطره، پوستر و عکس برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره نماز و نیایش در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال داوری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقمندان استان آزاد است و شرکت کنندگان تا 15 اسفندماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز استان کردستان و یا نشانی الکترونیکی www.kordestan.namaz.ir ارسال کنند.

طالبی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره بیان کرد: در حاشیه برگزاری جشنواره نمایشگاهی از آثار ارسالی علاقمندان برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: در رشته شعر و خاطره شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا پنج اثر خود را در دو بخش کردی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز استان، جهاد دانشگاهی واحد کردستان، کانون فرهنگی - تربیتی شهید باهنر، حوزه هنری استان و دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می شود.

ارسال نظرات