خبرهای داغ:
طی بیانیه های جداگانه ای اقشار بسیج دانش آموزی، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، کارگری و کارمندی شاهرود مردم این دیار را به حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه همچون سال های گذشته دعوت کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
بر این اساس بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با انتشار بیانیه ای از همه مردم و به خصوص دانش آموزان خواست در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

در این بیانیه آمده است:

امروز متن حرکت ملت ، ایجاد اقتدار درونی است ، ایستادگی در مقابل طوفان های مخالفت و معارضه است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

یوم ا... دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پیروزی عظیم ملت قهرمان ایران بر دژخیم تربیت شده، لایعقل و مزدور نظام های استکباری و سرمایه داری است. این ایام ابر رحمت الهی بر کویر دلهای مردم خدا جو باریدن کرد و آنان را از چشمه زلال ولایت سیراب نمود. بازخوانی روایت وعده الهی به پرچمداری خمینی کبیر(ره)؛ تا دینداری ، آزادیخواهی ، استقلال و پیشرفت در سایه سار اعتدال و عقلانیت همچون رودی خروشان در تمامی تاریخ این مرز پرگهر جریان یابد.

صبر در مصائب و شکر بر نعمت های الهی دو عامل اصلی حیات شجره طیبه انقلاب اسلامی تا حصول پیروزی نهایی بر طاغوت های زمان بوده است و تکلیفی است که قرآن در ادامه ذکر و گرامیداشت ایام الله در سوره مبارکه ابراهیم(ع) اشاره فرموده است . از آغاز نهضت تا به امروز، همین صبر و استقامت ملت بزرگوار و رهبران بوده که مانع انحراف و شکست انقلاب شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.

آوردگاه حضور مردم در 22 بهمن به آمریکا و ایادی شیطان صفت آن اثبات خواهد کرد ، ما هیچگاه از مبارزه علیه ظلم و ستم خسته نشده ایم و بدانند اگر هزاران ابزار فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و نظامی برای اغوای مردم دنیا بکار گیرند تلاشی عبث و نافرجام است.اگر به جای 5 گزینه روی میز ، هزاران توطئه هم ساز نمایند باز لحظه ای با این خوی ددمنشی شما سازش نکرده و همچون اسلاف شهیدمان با خون خود ، ولایی بودمان مستند خواهد شد.

اگر نگاه عالمانه و منطقی به ارائه گزینه های روی میز شما در کشور نظیر افغانستان ، سوریه ، لبنان ، عراق و... داشته باشید جز رسوایی چیزی نخواهید دید و از گزینه های موفق ملت ایران غافل نشوید چرا که نشانه های ناچیز این نیروی عظیم الهی در جنگ 33 روز لبنان و 22 روز غزه مشاهده نمودید ، بدانید سرنوشت شما در جنگ رویارو فرق خواهد کرد و یاد این نکته امام که درباره شوروی فرمودند : « صدای خردشدن استخوان های کمونیست شنیده می شود» در این زمان باید بگوییم «صدای انفجار دخمه های مخوف صهیونیستی و سرمایه داری آمریکا قابل شنیدن است». اگر هزاران موج اسلام ستیزی و ایران هراسی در دنیا براه اندازید طرفه العینی از مبانی و اصول ظلم ستیزی کوتاه نیامده و تا خشکاندن ریشه های حیات منحوس دولت مردان دجال های صفت ستیزه جوی آمریکا واسرائیل در عصر حاضر پیش خواهیم رفت.

ما در روز 22 بهمن می آییم تا اثبات کنیم که فرزند عاشورا و محرم هستیم. تحریم آمریکائیها بیشتر از آنچه برای ما اثر بخش باشد آنها را به زانو در آورده و عجز ناتوانی آنان سبب شده تا پیمان شکن و دروغ گو شوند وگرنه کشوری که دارای ثبات و قدرتمند باشد، با تمام توان بر سر معاهدات بین المللی خود استوار می ماند.

ما می آییم تا بار دیگر استقامت ، شهامت و ایثارگری خود را به جهانیان عرضه نمائیم و همچون پاره های آهن گداخته برسرکسانیکه چشم پلیدی به سرمایه های مادی و معنوی نظام ما داشته باشند ، همچون نسل اول انقلاب پای تمامیت آن ایستادگی و از آن دفاع می نماییم.

ما دانش آموزان بسیجی شاهرود که سربلندی مجد و عظمت میهن عزیزمان را رسالت اصلی خود می دانیم ,تاکید می نمائیم حفظ این دستاورد ها ارزشمند انقلاب که ثمره خون چندین هزار شهید است، مستلزم هوشیاری همه جانبه و سر لوحه قرار دادن رویکردی جامع، محاسبه و نقادانه است. رویکردی که می تواند بیمه با پشتوانه نیروهای درونی و استعداد های بیشمار جوانان ایرانی از یک سو نقاط قوت را شناسایی و برای تقویت و توسعه آن برنامه ریزی نمود و از سوی دیگر با درک هوشمندانه نقاط ضعف و انحرافات، چاره اندیشی کرده و خطرات را به مسئولین گوشزد کرد تا بدین وسیله علاوه بر ارتقاء کار آمدی نظام مردم سالار دینی، انقلاب اسلامی را در برابر هرگونه آفت و تهدید شود. اصلی ترین شاخص ها بصیرت و وحدت نخبگان کشور با حضور فعال و اندیشمندانه در عرصه مورد نیاز کشور است و از مسئولان می خواهیم:

1- با تکیه بر استعدادهای بومی ایران از همه توان خود در جهت بی اثر ساختن توطئه دشمنان برخاسته و برای رسیدن با افق چشم انداز فرهنگی و علمی کشور تلاش نمائید.

2- پشتیبان ملت مستضعف دنیا باشید و با پیروی از فرهنگ ناب مهدوی (عج) برای از بین بردن آخرین جور ثومه فساد تلاش نموده و در جهت گسترش عدالت جهانی در دنیا تا ظهور حضرت ایشان لحظه ای نهراسید.

3- با ترویج فرهنگ علم پژوهی ،جنبش نرم افزاری، جهاد علمی در راستای رساندن ایران اسلامی به قلل رفیع دانش و قدرت اول منطقه همت نمایید.

4- شما با رعایت استقلال مطلق انقلابی از بد اخلاقی و دروغ گویی ، منافقان لیبرالیستی خسته نشده ، گرچه شیوه و تاکتیک جدیدی گفتمان سیاسی اتخاذ نمایند، ولی لحظه ای از خط امام (ره) و رهبری (مدظله العالی)که همان خط قرمز مبانی جمهوری اسلامی است عدول نفرمایید.

5- در خاطر تاریخی ما حرف امام خامنه ای(مدظله العالی) جاودانه است که دشمنان با دستان مخملین ولی با باطن پولادین در مقابل ما ایستاده اند ، لذا می توان با بصیرت ولایی خواب آسایش را از چشمان شب زده آنان گرفته و تا رسیدن به حق مسلم خود در انرژی هسته و سایر علوم هیچ حرکت شتابدار معکوسی را مرتکب نشوید.

بیانیه سازمان بسیج اصناف و بازاریان شاهرود به مناسبت 22 بهمن

بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین» (سوره قصص/ آیه 5)

انقلاب عظیم مردم ایران به رهبری خمینی کبیر - رحمة الله علیه- توانست پس از حدود 14 قرن، نظام ولایی را در گوشه‌ای از جهان حاکم کند. این نظام چنان قدرت و عظمتی یافت که در طول 37 سال گذشته در برابر دشمنی‌های گوناگون استکبار ایستاد و فتنه‌ها را یک به یک از سر گذراند. امروز این نظام به برکت رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای - مد ظله العالی- و ایستادگی ملت و پشتیبانی آنان از ولایت، به قدرتی بزرگ در جهان بدل شده است.

امروز تمام دنیای استکبار با پنجه‌های برهنه و دندان‌های نمایان در یک صف ایستاده است و نظام جمهوری اسلامی ایران با نشان «الله» بر پیشانی پرچم سه‌رنگش در صف مقابل. امروز، ایران اسلامی، نه تنها توانسته امنیت، وحدت، پیشرفت و توسعه، عمران و آبادانی را در جای جای خاک خود برقرار کند، بلکه در جهان، ابرقدرتی است که تمامی مستضعفان را پناه داده است.

امروز ایستادگی ملت ایران است که سگان هار جبهه استکبار را به ترس و عقب‌نشینی وا می‌دارد. تا سد عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل خونخواران غرب قرار دارد، آنان نمی‌توانند دست‌های غاصب خود را به سرمایه‌های ملت‌ها دراز کنند. تا ایران اسلامی هست و ندای انقلابش در جهان می‌پیچد، ملت‌های در خواب مانده بیدار می‌شوند و روز به روز به پیروان مهدی (عج) افزوده می‌شود. این است که مستکبران خواب‌پرست چشم دیدن پیروزی و پیشرفت و استقلال ملت عظیم ایران را ندارند و به هر گیاه خشکیده‌ای چنگ می‌زنند تا خود را از غرقاب نابودی نجات دهند.

امروز جهان به سمت برقراری عدالت حرکت می‌کند و پرچمدار این نهضت، جمهوری اسلامی ایران است. حضرت امام - رحمة الله علیه- در ظلمات دهه پنجم و ششم این قرن خورشیدی، مشعلی افروخت که دامنه‌های نور آن، امروز تا ایالات متحده، امریکای جنوبی، شمال و غرب افریقا و قلب اروپا کشیده شده است. امروز دنیای غرب از فروپاشی تمدن رو به اضمحلال خود می‌ترسد و آغاز و پایان این فروپاشی را انقلاب اسلامی ایران می‌داند.

راهپیمایی 22 بهمن یکی از وعده‌گاه‌هایی است که ایستادگی ملت ایران به رخ استکبار کشیده می‌شود. 22 بهمن هر سال، آتشی عظیم است که نه تنها گرگ‌های درنده غرب را به عقب می‌راند بلکه هر بار بخشی از کُنام آنان را می‌سوزاند و قدرتشان را تضعیف می‌کند. به‌جرأت می‌توان گفت که 22 بهمن هر سال ما را به ظهور نزدیک‌تر می‌کند.

دنیای غرب، امروز با انواع تهدید‌ها، تحریم‌ها، تهمت‌ها و اخیراً توهین‌ها قصد از میدان به در کردن ملت ایران را دارد. غافل از اینکه ملت غیرتمند ایران، ظلم‌پذیر نیستند و هرجا تهدید شوند با شتاب بیشتر حرکت می‌کنند، هرجا تحریم شوند، با ظرفیت‌های داخلی، کشور را می‌سازند، هرجا به آن‌ها تهمت زده شود، صریح و شفاف و مستند با وجدان‌های بیدار جهان سخن می‌گویند و هرجا به آنان توهین شود می‌خروشند و دودمان اهانت‌کننده را بر باد می‌دهند.

بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی اعلام می‌دارد که اصناف، امسال باصلابت‌تر از سال‌های گذشته در اجتماع عظیم الهی در 22 بهمن شرکت خواهند کرد تا پاسخ تهدیدها و تحریم‌ها و تهمت‌ها و توهین‌ها را یکجا بر سر غرب و به‌خصوص آمریکا بکوبند.

بیانیه بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در گرامیداشت 22 بهمن

بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در بیانیه ای بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند که در ادامه متن بیانیه را می آوریم.

انقلاب به ما آموخت که یک ملت می تواند در اساسی ترین مسائل جهانی،سخن و موضعی داشته باشد و آن را با صراحت و بدون توجه به این که قدرتمندان و قلدرهای عالم چه می خواهند،ابراز کند و پی آن بایستد. «مقام معظم رهبری»

خداوندا تو را سپاس که بر ما منت نهادی و ما را در مثل 22 بهمن بر دشمنان خودت پیروز کردی و دست این ملت مظلوم را گرفتی و از سراشیبی سقوط و جهنم هر دو عالم، به قله بلند عنایت خود رساندی تاریخ برجسته 37 ساله انقلاب اسلامی سرشار از صحنه های غرورانگیز و فضائل انسانی است،صحنه ای که هر یک برگ زرین افتخارات ملت ایران اسلامی است.

شخصیت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی(ره) نه تنها در ایران اسلامی انقلاب به پا کرد بلکه در اندیشه و وجود تمامی مظلومان جهان آتش عشق به خداوند را برافروخت و آنان را در برابر استکبار جهانی به رهبری آمریکای زشت خوی و صهیونیسم نژاد پرست شوراند.

به حق باید این عصر را به نام امام خمینی(ره) و 22 بهمن را به روز صالحان نام گذاری نمود که با بصیرت وعمل صالح و اعتماد به نفس ملت ها را در برابر زورگویی های زشت خویان رهبری نمود و بدین سان اسلام ناب را که سالها از دیدگان دور و غیرمحسوس شده بود را بار دیگر احیا نمود و او بود حقیقت همیشه زنده.

ما فرهنگیان بسیجی متعهد می شویم پرچم این انقلاب و راه و هدف خمینی(ره) کبیر و بت شکن را پیوسته در یاد و عمل خود نگه داشته و حفظ کنیم و سربازان جان برکفی برای نایب به حقش امام خامنه ای عزیز باشیم.

برای سی و هفتمین سال متوالی بر سر این عهد خود تا پای جان ایستاده ایم و صحنه صحنه و ورق ورق زندگی خود را به حیات طیبه آن روح فرزانه پیوند زده و یادگار مقدسش، انقلاب اسلامی را پاسدارانی جان برکف بصیرخواهیم بود و از خداوند منان یاری می جویم که طاعتش را بر ما الهام،و در رسیدن به آنچه که باعث خوشنودیش می باشد برما آسان نماید.

بیانیه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود به مناسبت 22 بهمن ماه

متن بیانیه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح ذیل می باشد:

دهه فجر انقلاب اسلامي جلوه اي از نهضت پر عظمت حضرت رسول اكرم (ص) است. ( امام خميني)

دهه فجر يادآور حماسه جاويد آزادگي ، عظم و اراده پولادين ملتي است كه براساس تجديد ارزشهاي فراموش شده اسلامي و انساني بر محور حاكميت ديني و ولايت صالحين آغاز گرديد . دهه فجر بزرگترين تحول تاريخي است كه در سايه وحدت كلمه و اتحاد و انسجام توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهي را دگرگون كرده و با انقلاب عظيم اسلامي ساير ملل آزادي خواه جهان را از خواب غفلت بيدار سازد و اين نهضت هاي استقلال طلب كنوني ثمره ادامه همان مسير هميشه ماندگار به رهبري امام خميني (ره) است.

پرچمدار اين حركت عظيم ، مردي از تبار عاشورا و سلاله پاك رسول الله بود كه هدفي جز تحقق حكومت عدالت نداشت و با بذل تمام هستي خود بنياني را بنا نهاد كه با خون رنگين و پاك شهدا پايه هاي آن استحكام يافت.

اينك كه 37 بهار خجسته از عمر پر بركت انقلاب اسلامي مردم ايران مي گذرد ، به رغم تلاش هاي مذبوحانه و اقدامات مستبدانه نظام سلطه باز هم شاهد درخشش بيش از پيش آن بر تارك جهان كنوني هستيم و به عينه مي بينيم كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي ، دفاعي ، فرهنگي اين نظام چگونه چشم جهانيان را خيره كرده و دشمني آنها را بيشتر آشكار ساخته است.

اگر چه دشمنان اين نظام براي مقابل آن و جلوگيري از صدور آن به ساير ملت هاي عالم هر روزه كيدي تازه براي آن آماده كرده و بكار مي گيرند . اما اين نظام و ملت با تكيه بر قدرت لايزال الهي كه همواره پشتيبان اين ملت بوده است و در سايه ولايت پذيري ،همدلي و وحدت كلمه همچنان ايستاده اند و با شگردهاي سياسي،نظامي،اقتصادي،فرهنگي دشمنانشان هيچگاه عقب نشيني نكرده و از صراط مستقيم منحرف نخواهند شد.

به همين مناسبت ، ما كارگران و بسيجيان خط مقدم دارانِ جبهه اقتصادي اعلام مي داريم:

1. به فضل خداوند ملت ايران در سال هاي گذشته همه مشكلات را تحمّل نموده و همچون فولاد آبديده گشته و اكنون از چنان قدرتي و عظمتي برخوردار شده كه هيچ دشمني حتي فكر تعدي و تجاوز به مملكت و كشور ايران اسلامي را نداشته و نخواهد داشت كه اين از الطاف الهي و به مدد عنايات الهي و توكل و استقامت ايستادگي در برابر مشكلات بوده است.

2. به لطف الهي و با هدايت هاي پيامبر گونه امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) حركت رو به رشد انقلاب اسلامي اتفاق افتاده است . از اين رو آحاد جامعه بخصوص جامعه كار و كارگر بيش از گذشته منويات و خواسته هاي حكيمانه ايشان را سر لوحه كارها و اقدامات خود قرار داده و نسبت به تقويت و ساخت دروني نظام خواهند پرداخت.

3. جامعه كارگري و بسيجيان كارگر همراه و همدوش ساير اقشار جامعه ضمن مراقب بودن تمامي كارهاي فريبكارانه دشمن ، در روز ۲۲ بهمن بار ديگر با آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و عظيم الشأن و منويات مقام معظم رهبري امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) تجديد پيمان نموده و با شركت گسترده در راهپيمايي مشت آهنين ديگري بر دهان استكبار جهاني خواهد كوبيد.

وعده ما ۲۲ بهمن همزمان با ساير اقشار جامعه در سراسر کشور.

بیانیه بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود به مناسبت یوم الله 22 بهمن

بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود با صدور بیانیه ای یوم الله 22 بهمن را گرامی داشته و از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

انقلاب اسلامی ایران پدیده نادری است که در قرن حاضر به رهبری ابر مرد جهان اسلام حضرت امام راحل پا به عرصه ظهور نهاد و تحولی شگرف در عرصه روابط بین الملل به وجود آورد و تمامی معادلات سیاسی قدرتهای جهان را بهم ریخت و طرحی نو و الگویی جدید در حکومت الهی ارائه نمود و اسلام ناب محمدی (ص) را بعد از حکومت حضرت نبی مکرم اسلام در اسلام پیاده نمود.

امروز مردم دنیا در جای جای این کره عظیم خاکی به برکت این انقلاب و با الهام از افکار الهی و منویات معمارکبیر انقلاب و به یمن خون پاک و مطهر شهیدان معظم و رهبری های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت روز به روز با دین مبین اسلام قرین شده و با گرایش به آن؛ خط بطلانی بر سیطره قدرتهای شیطانی جهان کشیده اند.

استکبار جهانی و زخم خوردگان از انقلاب اسلامی ایران،تلاش دارند از درک درست ملت ها و مردم جهان،از اسلام جلوگیری نمایند ولی هرگز نفهمیده اندکه دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خون های پاکی است که به پای آن ریخته شده و قابل جلوگیری نمی باشد.

بسیج معجزه قرن امام راحل،یکی از دستاوردهای عظیم این نظام مقدس است که در عرصه های سیاسی،اجتماعی،امنیتی،فرهنگی ،اقتصادی و نظامی قابلیت اثر گذاری داشته و با قدرت بسیج کنندگی اقشار مختلف مردم و بصیرت افزایی در جامعه قادر است تمام توطئه های کثیف استکبار را در نطفه خنثی نماید.

یوم الله 22 بهمن حاصل جان فشانی میلیون ها انسان آزاده ای است که یک صدا و با یک هدف قیام کردند و به آرمان واحدی رسیدند و برای حراست و پاسداری از این نهال مقدس از جان خود گذشتند.

بسیج کارمندان سپاه شاهرود ضمن تبریک سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب و شهیدان معظم نهضت خمینی (ره)،اعلام می دارد هم دوش و همراه با سایر اقشار و در بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با شهیدان معظم،در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت خود توطئه ها و فتنه های فتنه گران جهانی و داخلی را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها