خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه نتیجه ی انتخابات نتیجه ای ملی است،گفت: نگاه مردم در انتخابات باید نگاهی ملی باشد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،منصور شوقانی در نشست بصیرتی پیگاه ام البنین(س) سمنان ضمن گرامیداشت سی و هشتمین بهارآزادی بیان کرد: یکی از هجمه های دشمن آسیب به جایگاه رهبری و ولایت فقیه است؛چرا که با وجود رهبری نمی توانند به انقلاب و اصل نظام آسیب بزنند و ولی امر مسلمین مانعی در راه آن ها است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: امروز همه ی مراکز فکر در دنیای استکبار بر چگونگی سرنگون کردن درخت مستحکم انقلاب معطوف و متمرکز شده است و می خواهد این انقلاب را از بین ببرد؛جنگ اقتصادی و تشکیل گروه های تکفیری نیز به همین منظور است؛ بنابراین وظیفه ی ما در این شرایط شناخت انقلاب و ولایت و همچنین تبعیت از ایشان است.

وی افزود: ملت ایران هر چه بر بصیرت خود بیفزایند،توطئه های دشمن نیز دوچندان می شود؛اگر همگی بتوانیم تحلیل ارزشی پیدا کنیم،راه آینده کشور مشخص می شود و بسیاری از مشکلات داخلی کشور حل خواهندشد.

شوقانی تصریح کرد: فتنه 88یک ابتکار جدید از سوی دشمن بود که متأسفانه برخی از جوانان بی بصیرت با آن ها همراه شدند؛ این نشان می دهد که باید روی بصیرت افزایی جوانان بیشتر متمرکز شویم و آن ها را از نقشه های شوم دشمنان مطلع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر انتخابات مجلس خبرگان،اظهار کرد: در راستای انتخابات باید نگاه ها نگاه ملی باشد تا بتوانیم هم تفسیر کرده و هم جمعی را با خود همراه کنیم؛ حضور حداکثری مردم دشمن را مأیوس و نابود می کند و باعث استحکام بیشتر درخت انقلاب می شود.

شوقانی خاطرنشان کرد: توجه و دقت در انتخاب صحیح بسیار ضروری است؛چرا که اگر عنصر نفوذی وارد مجلس خبرگان شود و در امور داخلی دخالت داشته باشد، می تواند همانند موریانه پایه و اساس انقلاب را سست کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها