خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: امروز دشمن به دنبال نفوذ در کشور و استفاده از مهره‌های خود کشور برای ضربه زدن به انقلاب بوده و انتخابات را بهترین فرصت برای اجرای نقشه های خود دیده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازملایر، حجت‌الاسلام رمضانعلی کوهستانی امروز در مراسم یادبود رهبر مبارزان انقلاب ملایر آیت‌الله میرشاهولد و یادواره 1100 شهید این شهرستان در مسجد جامع با اشاره به مهمترین ثمرات انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با النقلاب های انبیاء هم افق شده و غدیر را به راه خود بازگرداند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) وروحانیون مبارز وبا فداکاری مردم به پیروزی رسیده و رژیم منحوس طاغوت را با تمام پستیبانانش از بین برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به انقلاب مردم مصر در زمان حضرت موسی(ع) و نابودی فرعون بیان کرد: قوم بنی اسرائیل به راحتی انقلاب خود را فروختند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید مراقب بود که برخی انقلاب را نفروشند.

وی افزود: مردم ایران پای انقلاب فداکاری های فراوانی کرده و همواره خدا پشتیبان مردم ایران بوده که از آن جمله می توان به حادثه طبس، نشاندن پهپاد RQ170 و دستگیری نظامیان آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد.

کوهستانی با اشاره به اجرای برجام بیان کرد: پس از 12 سال مذاکره برجام اجرا شد و علاوه بر ضعف هایی که دارد با مزیت‌هایی نیز همراه است.

وی افزود: اوباما پس از اجرای برجام در سخنرانی سالانه خود آماده حمله به ایران و نمایاندن آن در تمام رسانه های جهان بود که با نصرت خدا و دستگیری نظامیان آمریکا صحنه تسلیم شدن تفنگداران آمریکایی تیتر یک تمام اخبار دنیا و رسانه‌ها شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: دستگیری این نظامیان نصرتی از طرف خدا بوده چرا که مردم ایران همواره پایبند انقلاب بوده و از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

وی گفت: دشمنان و آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده اند و با حمله به افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه قصد ایجاد فضایی ضد ایرانی بوده اند ولی همواره سر آنها به سنگ خورده و از این کشورها بیرون رانده شده اند.

کوهستانی گفت: امروز دشمن به دنبال نفوذ در کشور و استفاده از مهره‌های خود کشور برای ضربه زدن به انقلاب بوده و انتخابات را بهترین فرصت برای اجرای نقشه های خود دیده است.

وی افزود: امروز آمریکا با نفوذ در روحانیت قصد ورود به مجلس خبرگان و همچنین نفوذ به مجلس شورای اسلامی است تا از این طریق به نظام ایران ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: همه باید در انتخابات مراقب باشند تا دوباره مجلسی همچون مجلس ششم به راه نیفتد مجلسی که باعث ناراختی رهبری و نظام شد.

وی گفت: همه ما در انتخابات باید مراقب باشیم چه افرادی را راهی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می کنیم و باید با رای خود جوابگوی شهیدان و امام شهیدان باشیم.

کوهستانی گفت: کسی را برای ورود به مجلس انتخاب کنید که دشمن را پس زده و از کشور دور کند و باعث سرافزازی رهبری و باعث ماندگاری و شاخص تر شدن انقلاب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات