به مناسبت ایام ا... دهه فجر:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج حضرت رباب(س) روستا مزنگ شهرستان تفت

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج حضرت رباب(س) در محل مهدیه روستای مزنگ افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۵۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج حضرت رباب(س) در محل مهدیه روستای مزنگ با حضور امام جمعه دهستان علی آباد، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تفت و بخشدار مرکزی تفت و خواهران بسیجی و اهالی محله افتتاح گردید.

در ابتدا حجه الاسلام انوری امام جمعه دهستان علی آباد در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی، در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود افزود: پادشاهان احساس می کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام (ره) علیه این سلسله معیوب قیام کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند.

وی در خصوص افتتاح پایگاه حضرت رباب(س) ابراز خشنودی نمود و با اشاره به آیات قران افتتاح این پایگاه را رویش شاخه ای جدید از شجره طیبه بسیج دانست.

درادامه جناب سرهنگ سلمانی ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه فجر خدمت کلیه بسیجیان افتتاح پایگاه بسیج در هر محله را برای ایجاد جامعه اسلامی لازم و ضروری دانست.

وی در ادامه در خصوص ایام ا... دهه فجر بیان کرد: حضرت امام (ره) گفتمانی را در عالم حاکم کرد که الهام بخش و اثبات کننده توانایی دین در ارایه الگویی نوین برای حاکمیت با حفظ ارزش‌های الهی و انسانی شد. لذا ملت مومن و انقلابی ایران پای عهد و پیمانی که با امام (ره)، شهدا و رهبر حکیم و عزیزش داشته مقاوم و استوار ایستاده است که این بیعت را بیعت با رسول الله(ص)، اسلام و ولایت حقه معصومین (ع) می‌داند.

درپایان بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: باید نمایندگانی فراجناحی راهی مجلس شوند که دلبسته یک گروه خاص نباشند چراکه در غیر این صورت جریان نفوذ تحقق می‌یابد و این امر بسیار خطرناک است ...

در پایان حکم سرپرستی پایگاه حضرت رباب(س) به بسیجی الهام بهشتی اعطا گردید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار