به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۵۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی ایران فراتر از نام‌ها و تاریخ‌های معمول تاریخ جهان در میانه‌ی فصلی سرد ، از وسعت سرزمینی به درازنای تمدن سر برآورد و پسامد این برانگیزش مردمی هرگز سكون نبود ؛ امواج موسع آن در تردید تعامل بین تمدن‌ها و فرهنگ‌ها ، "بیداری اسلامی" را در سرزمین‌های دیرپا و نوپا خلق کرد .

هراس از "اسلام" اما ، این بیداری را از منظر غرب به پروپاگاندای "بهار عربی " آویخت بلکه از رهگذر این شعار ، لختی از سنگینی ابهت "بیداری اسلامی" در مجامع پرطمطراق حقوق بشری آکادمیک کاسته شود.

روح‌الله خمینی در قامت ناجي بزرگ و بدون بهره‌گیری از سازوکارهای معمول در انقلاب‌های تاريخ ، سرمایه‌ی خويش را "مردم" قرارداد و باروح خدايي ، قدرتي آفريد كه هیمه‌ی استعمار فروریخت . این عشق چنان هم آسان نبود و دسیسه‌های فرصت‌طلبان بیگانه هرازگاهی سعی در انحراف انقلاب از مسیر حقیقی داشت. توطئه‌هایی که هرکدام به‌تنهایی برای فروپاشی یک تشکیلات سیاسی نوپا کفایت می‌کرد. اما درایت حضرت امام (ره) و پشتیبانی همه‌جانبه‌ی ملت رشید ایران اسلامی همواره در هموار کردن مسیر راهگشا بود. این همراهی ملت با ولایت منبعث از نگاه ویژه‌ی امام (ره) و در مقطع حاضر رهبر فرزانه‌ی انقلاب به مردم‌سالاری دینی است.

سی‌وهفت سال از بهمن 57 می‌گذرد و صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی.در آستانه ورود به سال سی و هشتم اگر مقاطع مختلف گذشته بازکاوی شود ،برجسته‌ترین عناصر برای حرکت در مسیر توسعه‌ی ایران اسلامی ، پاسداشت ولایت و ملت است. رابطه‌ای که هرسال با تبیین شعار از جانب رهبر فرزانه‌ی انقلاب همواره مورد تأکید بوده است.

این‌جانب به‌عنوان نماینده‌ی مردم شریف لردگان در مجلس شورای اسلامی ، ضمن تبریک این ایام خجسته به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب ، دولت پرتلاش و آحاد مردم ، به‌ویژه مردم ولایتمدار خطه‌ی شهرستان لردگان ، امیدوارم سال سی و هشتم انقلاب نیز سرشار از برکت ، امید و همت مسئولین در راستای نعمت "خدمت به مردم" باشد.

و آخر الدعوانا ان الحمدلله رب‌العالمین

ارسال نظرات