مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان داشت: جبهه استکبار با یک شبیه سازی، گروه‌هایی را به ظاهر و همانند خودمان در منطقه تربیت می‌کند تا با اختلاف و تفرقه، مسلمانان را به جان هم بیندازد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار خسرو عروج مشاور امروز در پنجمین یادواره سرداران شهید تربت حیدریه و ۱۳۶ شهید گروه توپخانه ۶۱ محرم در تربت حیدریه اظهار داشت: جبهه استکبار پس از ناامیدی از ترفند ها و توطئه های خود در طول ۳۷ سال گذشته، در نهایت تصمیم گرفت با یک شبیه سازی، گروههای را به ظاهر وبه مانند خودمان در منطقه تربیت کند تا با اختلاف و تفرقه، مسلمانان را به جان هم بیندازد.

وی ادامه داد: آنها بر این باور بودند که انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام یا این شبیه سازی را قبول می کند و یا اینکه شک و شبه ای در میان اردوگاه انقلاب اسلامی خواهد انداخت، لذا تمام توان و امکانات خود را در تجهیز گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه علیه جبهه مقاومت بسیج کردند.

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه به روحیه دینی و مذهبی ملت ایران اشاره کرد و افزود: تفکر ترکیبی حاکم بر ملت ایران اسلامی بر گرفته از مکتب عاشورای حسینی است و امروز هم هر که برای این انقلاب به میدان می آید باید به مانند روز عاشورا خود را دقیق معرفی کند.

عروج اذعان کرد: تمام پیروزی های انقلاب اسلامی ایران تا به امروز معجزه الهی بوده و همه کسانی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارند سر این سفره بهره مند هستند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند هر انقلابی را سرکوب کنند؛ اما دلیل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری واحد و اتحاد بین مردم و رهبری است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: هر کلمه و جمله ای که امام راحل بر روی آن دست گذاشت، امروز اندیشمندان غربی در مراکز تحقیقاتی خود آن را کالبد شکافی و از آن استفاده می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها