نشست مدیران موسسات قرآنی مردمی شهرستان تفت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد:نشست مدیران موسسات قرآنی مردمی شهرستان تفت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد و حجت الاسلام و المسلمین علی محمد رضایی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزارگردید.

در این نشست مدیرعامل اتحادیه علاوه بر ارائه گزارشی از برنامه های در دست اقدام به راههای تقویت فعالیت های موسسات و مکانزیم های همکاری موسسات با یکدیگر اشاره کرد.

شایق گفت عدم استفاده از برنامه های مشترک وهمکاری در راستای توسعه فعالیت های قرانی سبب رقابت بین موسسات و افت توان آنان می شود ولی همکاری ، طراحی واجرای برنامه های کلان شهرستانی را سبب هم افزایی توان موسسات دانست.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی افق، اظهار کرد: این مسابقه تا 8 اسفند تمدید شده است و چه نیکوست موسسات قرآنی نسبت به همکاری و همیاری اتحادیه در هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مسابقه در مدت باقی مانده، اتحادیه را یاری نمایند.

در این نشست مدیران موسسات سوالات مختلفی را مطرح کردند که مدیرعامل به آنان پاسخ داد. قرارشد با درخواست مدیران موسسات نشست کارشناسی متعددی بین مدیران موسسات شهرستان ومدیرعامل و همچنین رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی درراستای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان تشکیل شود.
اتحاديه موسسات قرآني مردمي استان يزد
آدرس:يزد- ميدان شهيد بهشتي- ابتداي خيابان فرخي- انتهاي كوچه گل
تلفن: 03516261056

www.qurany.org.ir


ارسال نظرات