خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری افتتاح پروژه های عظیم عمرانی را نتیجه وحدت، همدلی و همزبانی مسئولان شهری باقرشهر دانست.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۶۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت االه جمالی پور گفت: هر چقدر همدلی و همزبانی در میان مسئولان شهری محکمتر و قوی تر باشد رضایتمندی بیشتر مردم را در پی دارد که در همین راستا با افتتاح چندین پروژه در باقر شهر شاهد نتیجه وحدت و همدلی میان مسئولین شهری این بخش هستیم .

وی با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم، مهمترین هدف مسئولین شهرستان ری را خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: تمامی مسئولین شهری شهرستان ری توان و ظرفیت خود را بر پایه خدمت رسانی صادقانه و گره گشایی از مشکلات مردم قرار داده و در صدد هستند این نگاه خاص را در جامعه حاکم کنند و از حاشیه بپرهیزند .

گفتنی است: ایستگاه دوم آتش نشانی و پارک اسکان اضطراری با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، دکتر امامی معاون توسعه و پشتیبانی استاندار تهران، اکبرپور معاون امور آمادگی و مقابله با بحران سازمان مدیریت بحران کشور، تواهن مدیر کل امور شهری استانداری تهران، سعید استادفرج شهردار   و حجت الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر و جمعی از مسئولان شهری و اصحاب رسانه روز دوشنبه در باقر شهر به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظرات