خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی گفت: حضور مردم در انتخابات باعث مستحکم شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رستمی امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه مبارک فجر در پایگاه شهید حیدری حوزه زینب کبری(س) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: ریشه هر انقلابی دو به نارضایتی نسبت به وضع موجود و پیگیری آرمانی مطلوب برمی‌گردد.

وی افزود: هرگاه این نارضایتی فراگیر شود و همه مردم یک مملکت را فرا گیرد تبدیل به انقلاب می‌شود .

این هادی سیاسی تصریح کرد: ماهیت انقلاب‌ها به سه عامل از قبیل دو دسته شدن مردم از نظر مادی و اقتصادی (یک عده ثروتمند و ستمگر و یک عده مظلوم و محروم)، به خطر افتادن آزادی‌های مشروع انسان‌ها و عقاید و اعتقادات و مبانی دینی یک جامعه بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات انقلاب، انتخابات بود، گفت: حضور مردم در انتخابات باعث مستحکم شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

رستمی با اشاره به بحث انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ابراز داشت: هر چه این حضور باشکوه‌تر باشد پایه‌های نظام مستحکم‌تر می‌شود و هر چه این انتخاب به سمت انتخاب اصلح کشانده شود این انقلاب بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: در صورت انتخاب اصلح از نفوذ افراد و جریان‌های غیر همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی به مجلس جلوگیری خواهد شد.

همچنین در این مراسم به نفرات منتخب مسابقه حفظ سوره فجر هدایایی اهدا شد و از نمایشگاه عکسی که به همین مناسبت توسط بسیجیان این پایگاه برگزار شده بود بازدید به عمل آمد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/


ارسال نظرات