پژمان فر در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

بزرگنمایی دروغین سینما از اوضاع ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه سینمای ما مسیر غلطی را در پیش گرفته و بزرگنمایی دروغین شیوه تکراری سینما شده است دغدغه خاطر بسیاری از افرادی که در سینما می نویسند و تولید می کنند خاص خودشان است دغدغه های نظام و اجتماع و مردم در آنها یافت نمی شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فیلم های جشنواره باید تابلویی از مسائل کشور باشد.

وی افزود: جشنواره فجر و فیلم هایی که ساخته می شود و به جشنواره می رسد مسئله اجتماع و روز که ما درگیر آن هستیم را مطرح نمی کند و به چنین موضوعاتی پرداخته نمی شود.

پژمان فر گفت: یکی از مسائل مهمی که ما امروز داریم حوادثی است که در منطقه اتفاق می افتد و در ارتباط با مسئله امنیت ملی کشور و عواملی که این امنیت را ایجاد می کنند باید فیلم ساخته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ارتباط با بحث استقلال کشور و امت واحده و خیلی از مسائل خرد و کلان فرهنگی می توان کارهایی ساخت امروز متاسفانه سینمای ما مسیر خود را می رود و دغدغه خاطر بسیاری از افرادی که در سینما می نویسند و تولید می کنند خاص خودشان است دغدغه های نظام و اجتماع و مردم در آنها یافت نمی شود.

پژمان فر تصریح کرد: سیاه نمایی و تاریک نشان دادن فضاهای ایران یکی از پروژه هایی است که سالیان سال در جامعه ما توسط جریانهای معاند و مخالف دنبال می شود اتفاقا کشور ما بسیار با نشاط است و کسانی که تحت تاثیر این فضاهای کاذب قرار می گیرند وقتی که به ایران سفر می کنند و با مردم و جامعه ما مواجه می شوند می بینند که جامعه ما کاملا با نشاط و سرزنده و هوشیار و پیشرفته است.

وی در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه سینمای ما مسیر غلطی را در پیش گرفته و بزرگنمایی دروغین شیوه تکراری سینما شده است.

ارسال نظرات