با وجود کارهای هنری انجام شده در حوزه دفاع مقدس، اما بازهم فعالیت‌‎های انجام شده کافی نبوده و باید اقدامات بیشتری در راستای معرفی شهدا صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان در مراسم رونمایی از فیلم مستند "برای احمد" گفت: با وجود کارهای هنری انجام شده در حوزه دفاع مقدس، اما بازهم فعالیت‌های انجام شده کافی نبوده و باید اقدامات بیشتری در راستای معرفی شهدا صورت گیرد.

حمیدرضا اسماعیلی افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایثار و مقاومت شهدا موجب پیروزی انقلاب و پایداری آن شد، اظهار کرد: با وجود کارهای مختلفی که درباره شهدا انجام شده، اما به نظر می‌رسد، این فعالیت ها در برابر ایثار شهدا کافی نیست.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه دفاع مقدس چندان چشمگیر نبوده است، گفت: با اینکه فرصت ها گذرا هستند، اما هنوز هم برای فعالیت در این عرصه باید تلاش لازم را انجام داد.

اسماعیلی با تأکید بر انجام، حفظ و ضبط و ثبت اقدامات فرهنگی مثبت در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: امیدواریم در آینده شاهد رونمایی آثار بیشتری با مضمون دفاع مقدس در استان باشیم.

همچنین همسر شهید حسین صادقی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: یکی از عللی که موجب برگزاری راهپیمایی بزرگ زنان زنجانی شد، شهادت شهید احمد مرتضایی بود.

آرام‌نیا افزود: به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی و دفاع جانانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی فراتر از مرزها رفته و در دنیا مطرح است.

وی تصریح کرد: باید سیره و سبک زندگی شهدا در جوامع امروزی عملیاتی شود.

همسر شهید خاطر نشان کرد: باید سبک زندگی شهدا از بحث خاطره بودن خارج شده و به سبک زندگی تبدیل شود.

این همسر شهید با تأکید بر برگزاری مراسم سالگرد هر کدام از شهیدان افزود: این امر موجب ترویج و سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه خواهد شد و باید دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظرات