عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: حضور مردم در 22 بهمن با مشت های گره کرده و شعارهای طوفنده می‎تواند خواسته های ما را از امریکا به منصه ظهور بگذارد تا امریکا دچار این توهم نشود که ایران به دنبال برجام و رابطه با او بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
سیدمحمد علی موسوی عضو کمیسیون قضایی مجلس  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به پیش رو بودن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در 22 بهمن با مشت های گره کرده و شعارهای طوفنده می‎تواند خواسته های ما را از امریکا به منصه ظهور بگذارد تا امریکا دچار این توهم نشود که ایران به دنبال برجام و رابطه با او بوده است.‎

موسوی با اشاره به وضوع برجام و بدعهدی طرف مقابل در انجام تعهدات خود عنوان کرد: ازین رو با توجه به این مسئله برجام و در پیش رو بودن انتخابات، حضور گسترده مردم در این روز تاریخی بیش از سالهای دیگر ضرورت دارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس تاکید کرد: حضور گسترده مردم ایران اقدامی مناسب علیه رسانه های بیگانه که درصدد موضع گیری علیه ایران وسرد کردن آنها از حضور در انتخابات خواهد بود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم نیز باید هرچه با شعف و شور بیشتری باید در این راهپیمایی عظیم که عبادت نیز محسوب می‎شود حضور به هم رسانند.
ارسال نظرات