سخنگوی کمیسیون فراکسیون بیداری اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم ایران دراین روز تاریخی به ندای انقلاب اسلامی و رهبر آن لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۶۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

عباس  مقتدایی خوراسگانی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید بر حضور بی شکوه مردم در یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: مردم ایران دراین روز تاریخی به ندای انقلاب اسلامی و رهبر آن لبیک گفتند.

مقتدایی تاکید کرد: ملت ایران بعد از برجام متوجه شدند عناد و دشمنی آمریکایی‎ها با ایران کاملا ابعاد سیاسی داشته است وآنها نمی‎خواستند توان کشور ایران افزایش یابد؛ ازین رو  باردیگر در صحنه حضور یافتند تا گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمانی مبتنی بر استکبارستیزی و استبداد ستیزی است را متجلی ساختند و از آن حمایت کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مقام معظم رهبری نیز قاطعانه مبارزه با استکبار را مطرح کرده اند واز امریکا به عنوان یک قدرت قلدر در سطح بین المللی نام برده است و ملت ایران نیز به تبعیت از رهبری معظم انقلاب در طول سالهای گذشته نشان داده سر سازش با نظام سلطه ندارد.

مقتدایی با بیان اینکه بیداری اسلامی در نتیجه همین مقاومت و ایستادگی ملت ایران رخ داده بیان کرد: ایجاد بسیج که دامنه آن به عنوان یک الگو در کشورهایی نظیر سوریه، عراق، لبنان و افغانستان قابل مشاهده است و الگوی مردم سالاری دینی که نمونه آن را در انواع انتخابات می‎توانیم مشاهده کنیم و همینطور الگوی فرهنگی و الگوهای دیگردر نتیجه تقابل ما با نظام سلطه شکل گرفته است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در طول تاریخ مردم ایران یادگرفته اند چگونه می‎توانند استقلال خود را حفظ و الگوهای مبتنی بر نگاه اسلامی را خلق کنند؛ 22 بهمن نیز برای حمایت از رویکردهای سیاست دینی و نگاه اسلامی به اجتماع و حکومت در صحنه حضور یافتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یاد آور شد: گرامی داشتن شهدا و خانواده آنها، بیزاری از فساد و طاغوت وبرخورد با برخی آقازادگان که مرتکب فساد مالی شده اند، از مصادیق زنده بودن گفتمان انقلاب اسلامی و استحکام ساختارهای نظام اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون فراکسیون بیداری اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور رسانه های خارجی برای پوشش و مخابره ابعاد این راهپیمایی حکایت از اهمیت این روز تاریخی داشت و مردم با هوشیاری خود حضور پرشور و بی سابقه  وگسترده ای را رقم زدند.
ارسال نظرات