مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج درگز:

امریکا به دنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج درگز گفت: امریکا همان شیطان بزرگ است و تغییری پیدا نکرده چرا که به دنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است
کد خبر: ۸۶۳۵۵۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داوود عبدالهي در مراسم جشن انقلاب كه در دبيرستان فضيلت شهرستان درگز برگزار شد، بیان داشت: دشمنان ما و خصوصا آمريكا، دست از دشمني با ما بر نخواهد داشت تا اينكه اسلام، حجاب و عفت و حيا و غيرت را از ما بگيرد.

عبدالهي در ادامه گفت: آنها با اصل اسلام مخالف هستند، چرا كه اسلام مسلمانان را به استكبار ستيزي و نفي سلطه طلبي دعوت مي كند.

وي گفت: عده اي امروز گمان مي كنند كه با مذاكرات هسته اي و برجام  همه مشكلات ما حل مي شود، لذا بايد با آمريكا دوست بود و ديگر شعار مرگ بر آمريكا را نگوييم، در حالي كه اين ديدگاه، ديدگاهي بسيار ساده انديشانه و ظاهر بينانه اي بيش نيست.

حجت الاسلام عبدالهي آمريكا را همان شيطان بزرگ خواند و افزود: اگر آمريكا لحظه اي فرصت داشته باشد مطمئنا ضربه اش را به نظام و انقلاب ما خواهد زد.

وي در پايان گفت: امروز دشمن شناسي ما نسبت به قبل بايد بيشتر باشد، چرا كه دشمن گاهي اوقات در لباس دوست قصد اجرا كردن نقشه هاي خود را دارد، لذا نبايد فريب يك دست دادن و لبخند ظاهري و لحظه اي دشمن را خورد چون در پشت اين خنده ها، پليدي ها و خباثت ها نهفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها