با حضور رئیس مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع):

4 پروژه ورزشی سپاه، در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

بمناسبت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8، چهار پروژه ورزشی سپاه در حاشیه شهر تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: تاکنون ۱۳ سالن ورزشی در کمتر از ۳ سال و در حاشیه شهر و بخشها و نقاط کم برخوردار تربت حیدریه احداث و به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ فرضعلی گرایلی هدف از احداث این سالن ها را ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: جوانان انقلابی علاوه بر حضور در عرصه های جنگ نرم و رسانه ای با دشمن، با ورزش و تندرستی، سلامت بدن را تضمین و همیشه خود را آماده نگه می دارند.

وی در تشریح این پروژه ها اذعان کرد: دو سالن کشتی و جودو در میدان بسیج در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال با مشارکت سپاه، شهرداری و خیرین در حوزه ورزش، با تمام امکانات و تجهیزات به روز آماده ارائه خدمات ورزشی به ورزش دوستان است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: دو سالن ورزشی در حاشیه شهر تربت حیدریه در منطقه رباط پائین و عدالت در مساحتی به متراژ یکهزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی سپاه و همچنین مشارکت های شهرداری و خیرین، امروز به بهره برداری رسید.

گرایلی همچنین از کلنگ زنی مجموعه آبی سپاه در خیابان امام خمینی ۲۸ جنب سالن ورزشی شهید برونسی خبر داد و افزود: این مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی با تمام امکانات و تاسیسات بروز و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این سالن های ورزشی با نگاه به مناطق محروم احداث شده که در حال حاضر با ۱۶ ساعت خدمات دهی در شیاته روز به آحاد مختلف مردم از استقبال خوبی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: شهرستان تربت حیدریه از توانمندی و پتانسیل بالایی در ورزش برخوردار است و بسیاری از ورزشکاران این شهر در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی قهرمان و مدال کسب کردند.

در ادامه سرهنگ مرادی رئیس مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) به نهضت سوله سازی سازمان بسیج اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج مستضعفین طی ۳ سال گذشته دو هزار سالن ورزشی را تاکنون در سراسر کشور احداث کرده که ۲۵۶ سالن آن در خراسان رضوی است و توانسته سرانه ۷۵ دهم درصدی فضای ورزشی استان را به میزان قابل قبولی ارتقاء دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها