مدیرکل بنياد شهيد کردستان در یادواره 36 شهید دانش آموز سنندج

شهدای دانش آموز علم و عمل را در هم آمیختند/حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب ادای دین به شهداست

مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه شهدای دانش آموز در جبهه های حق علیه باطل علم و عمل را در هم آمیختند؛ گفت: معلمین مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و منتقل کننده آن به نسل جوان هستند.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سليمانی مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران استان کردستان امروز در مراسم اختتامیه یادواره 36 شهید دانش آموز در سنندج ضمن تبریک دهه فجر به همکاری آموزش و پرورش؛ سپاه و بسیج استان؛ بنیاد حفظ آثار و حوزه هنری در برگزاری مراسم یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: یادوراه شهدا یک برنامه فرهنگی و اثرگذار و ارزشمند است که در جامعه باید نهادینه شود.

وی بیان داشت: شهدای دانش آموز در جبهه های حق علیه باطل؛ علم و عمل را در هم آمیختند و دانش آموزان امروز کشور اسلامی آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و مربیان و فرهنگیان نیز مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و منتقل کننده آن به نسل جوان هستند.

وی با اشاره به طلیعه 38 مین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بیگمان انقلاب اسلامی پدیده نادری بود که در ایران اسلامی به ثمر نشست و به برکت این پیروزی زندگی عزتمندانه داریم.

مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران استان کردستان به سربلندی ایران اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: کشور ما حاکم بر سرنوشت خود است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام شعارهای آن زمان، استقلال؛ آزادی؛ جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسید و ما همه این نعمات را مدیون الطاف الهی، مجاهدت ها و رهبری های امام راحل(ره) و خون پاک شهدا هستیم.

وی در ادامه به ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران و ارکان پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اسلامی بودن نظام؛ احیای ارزش های دینی؛ ولایت و رهبری؛ فداکاری اقشار مختلف مردم و روحیه شهادت طلبی از از ارکان نظام است.

شهیدان زندگان جاویدند

مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران استان کردستان درادامه با استناد به آیاتی ازکلام الله مجیدگفت که شهیدان زندگان واقعی هستند ودرخوان نعمت الهی روزی می خورند ودرمقام معامله باخدا جان خویش رادرطبق اخلاص نهادند وخداوند بهشت برین رابه آنها ارزانی داشته است وشهدا درقیامت شفیع ماخواهند بود.

وی گفت: دانش آموزان درزمان جنگ تحمیلی با رها کردن درس ومشق به سوی جبهه ها شتافتند و حماسه ها آفریدند وباایثارو شهادت خود نگذاشتند حتی یک وجب ازخاک میهن اسلامی ازاین مرزوبوم جدا شود.

مدیرکل بنیادشهیددرادامه افزود دانش آموزان شهدای زیادی راتقدیم ایران اسلامی نمودند وبراساس آیات قرآن مجید شهیدان زنده ودارای حیات طیبه هستند ودرنزدخداوند روزی طلب می کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف حضوری شکوهمند است که مایوس کننده برای دشمنان و امیدوار کننده برای دوستان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه ادای دین به شهدا است  

 

 وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را وفاداری به راه شهدا عنوان کرد و گفت: این حضور ادای دین به شهدا است.

سلیمانی یکی دیگر از صحنه های حضور مردم شرکت گسترده در انتخابات 7 اسفندماه عنوان کرد و گفت: کسانی که به مجلس راه پیدا میکنند باید دغدغه مردم را داشته باشند زیرا هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست و مردم نیز با شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور نقش دارند.
ارسال نظرات