خبرهای داغ:
به همت بسیجیان پایگاه شهید فیاض بخش قاین اجرا شد

طرح غربالگری، بینایی سنجی و مشاوره رایگان در روستای گرازان +تصاویر

فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش قاین گفت: طرح غربالگری، بینایی سنجی و خدمات مشاوره رایگان توسط بسیجیان پایگاه شهید فیاض بخش اداره بهزیستی شهرستان قاین به مدت یک روز در روستای گرازان اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خزایی فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش گفت: طرح غربالگری و بینایی سنجی و خدمات مشاوره رایگان توسط بسیجیان پایگاه شهید فیاض بخش اداره بهزیستی شهرستان قاین به مدت یک روز در روستای گرازان با حضور روانشناسان و کارشناسان طرح غربالگری و بینایی سنجی اداره بهز یستی اجرا شد.

رئیس اداره بهزیستی قاین افزود: این طرح برای تعداد 26 نفر از کودکان روستای گرازان انجام شد و برای مادران هم خدمات مشاوره و تربیت فرزندان صورت گرفت.

خزایی هدف از اجرای این طرح را که به مناسبت دهه فجرانجام گرفت، آشناکردن مردم روستاها وشهرها با خدمات بهزیستی و اولویت خدمات پیشگیرانه و جلوگیری معلولیت ها و مشکلات عدیده ای دیگر در آینده را از اهداف این طرح دانست.

رئیس اداره بهزیستی قاین خطوط و شماره تلفنهای ضروری که در موارد مشاوره وخدمات دیگری آماده پاسخگویی هستند شماره تلفن1480 جهت مشاوره برای خانواده ها برای مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

وی افزود: شماره تلفن 09628خط ملی اعتیاد و شماره تلفن123 خط مرکز فوریت های اجتماعی در دو شیفت و تا ساعت 20 آماده پاسخگویی به مردم وهمشهریان عزیز می باشد.

خزاعی با بیان اینکه در 8 حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنیم اظهار کرد: زوجها وخانواده های در معرض طلاق، کودکان کار و خیابانی، کودکان و زنان آزار دیده، افراد اقدام کننده به خود کشی، کودکان فراری از منزل، زوجین متقاضی طلاق، زنان ودختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، اختلال هویت دو جنسی و افرادی که در موقعیت بحرانی قرار گرفته اند. در همه این موارد برای کاهش طلاق واعتیاد انجام می گیرد.

گفتنی است، به مناسبت دهه مبارک فجر کلیه خدمات مشاوره در مراکز و موسسات مشاوره ای رایگان می باشد.

لازم به ذکر است، از دیگر برنامه های اجرا شده دراین روز برپایی نمایشگاه و دستاوردهای کودکان مهد کودک یگانه و اجرای سرود انقلاب توسط این کودکان بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها