معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش گفت

مردم خاش یک بار دیگر نماد همدلی و هم زبانی می شوند

: مردم سنی و شیعه این شهرستان با خلق حماسه بزرگی در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر نماد همدلی و هم زبانی می شوند.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش بسیج محمد احمدی روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی یوم الله 22 بهمن با گرامی داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن در این شهرستان از ساعت 9 صبح روز پنجشبه از مقابل حسینیه صاحب الزمان (عج) آغاز و در استادیوم ورزشی پایان می یابد.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان خاش همگام و همراه با سایر اقشار ملت ایران در این راهپیمایی شرکت خواهند داشت.
وی اظهار داشت: شهرستان خاش نماد همدلی و همزبانی بوده و مردم غیور و انقلابی این منطقه از وفادارترین مردم به اسلام و انقلاب اسلامی هستند و در روزهای آتی قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در این شهرستان همنوا با رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.
این مسئول ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن ماه و در ادامه آن انتخابات هفتم اسفند 94 عرصه نمایش شکوه و عظمت ملت و نظام اسلامی خواهد بود و با حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکباری زده می شود.
در این نشست اعضای کمیته های امنیت، پشتیبانی و تدارکات، فرهنگی، اطلاع رسانی، دانشگاهی و دانش آموزی، شهداء و ایثارگران، ورزش و اصناف و بازاریان و غیره آمادگی خود را برای حضور با شکوه در این آیین اعلام کردند.
دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، امامان جماعات و مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، فرماندار، کارکنان ادارات و نهادها، شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش، سپاه و بسیج شهرستان خاش نیز ضمن اعلام آمادگی برای حضور پرشور در صحنه راهپیمایی، اقشار مختلف را برای حمایت از نظام اسلامی و شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده اند.

***
گرامی داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب از سوی کانون غنچه های هلال احمر و مهد کودک علم الهدی شهرستان خاش برگزار شد.
این آیین با حضور حسین زهی رئیس جمعیت هلال احمر و هاشمزهی کارشناس امور جوانان و مربیان مهدهای کودک برگزار و غنچه های هلال به خواندن سرود های انقلابی، برپایی کارگاه نقاشی و کاردستی به مناسبت دهه فجر و راهپیمایی نمادین پرداختند.
در پایان به 35 نفر خالقان بهترین اثر نقاشی و کاردستی هدایایی اهداء شد.
**
رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش نیز از افتتاح سه پروژه بهداشتی و درمانی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
دکتر منصور خاشی افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خانه بهداشت موتور جمهوری و خانه بهداشت پدگان در حوزه بهداشت و پروژه امحای زباله بیمارستان امام خمینی ره خاش در حوزه درمان با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان به بهره برداری رسید.
**
جشن کارگری و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خاش به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری این آیین به منظور ارج نهادن به کارگران زحمتکش در سالن سازمان تبلیغات با حضور امامان جمعه و فرماندار و مسئولان محلی برپا شد.
محمد اکبر چاکرزهی فرماندار خاش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای کارگر که در پیروزی انقلاب شکوهمند و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند و همچنین از زحمات تک تک پرسنل سختکوش کارخانه سیمان خاش و اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی که در برپایی این جشن تلاش کردند قدردانی کرد.
فرماندار خاش از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد و حمایت از رهبری را یک امر مهم، ضروری و یک وظیفه ملی و مشارکت جمعی را که یک عامل بازدارنده تهدیدات دشمنان و این مهم را یکی از معیارها و فاکتورها حضور مردم در صحنه دانست.
فرماندار خاش همچنین از عموم مردم این شهرستان درخواست کرد برای شرکت در انتخابات به عنوان عامل پشتیبانی از نظام و مایوس کننده دشمنان آماده شوند.
در پایان از کارگران نمونه با اهدا لوح و جوایزی تجلیل شد.
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح پروژه های بخش ایرندگان و برپایی نمایشگاه صنایع دستی با حضور فرماندار و معاون سیاسی و اجتماعی و مسئولین شهرستان انجام و به منظور حل مشکلات منطقه جلسه شورای عشایری تشکیل شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

ارسال نظرات