مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
انسان مؤمن سکوت می کند تا سالم بماند و حرف می زند که سود ببرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با حضور کارکنان در محل نمازخانه ناحیه طارم برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت: امام علی(ع) می فرمایند سینه انسان عاقل صندوقچه اسرار اوست.

حجت الاسلام احدی افزود: انسان مؤمن سکوت می کند تا سالم بماند و حرف می زند که سود ببرد.

وی بابیان انکه اشرار امت کسی است که رازها را فاش می کند تصریح کرد: امام صادق(ع) می فرمایند: به خدا سوگند که من بدکاران شما را می شناسم بهتر از بیطارکه چهار پا خود را بشناسد بنابراین بدکاران کسانی هستند که قرآن نخوانند مگرناهنجار، نماز به پا ندارند مگرآخر وقت و زبان خود نگه ندارند.

همچنین مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه طارمگفت: با بیان اینکه جنگ آینده یک جنگ حفاظتی است

داود عبدی افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حفاظت اطلاعات باید چشم امین،بصیر،تیزبین و ریزبین برای سپاه باشد.

وی با توجه به وقوع دو انتخابات مهم در کشور به اصول حاکم برسپاه یاد آور شد: استقلال سپاه از اشخاص و احزاب و تمرکز سپاه روی آرمانها و جهت گیری های رهبری از مهم ترین اصول حاکم بر سپاه در عرصه انتخابات است.

وی به فرصت های انتخاباتی اشاره کرد و تصریح کرد: تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری،شناخت آخرین مواضع جریانات سیاسی،امکان تبلیغ برای حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح و کاستن از حجم دغدغه های مقام معظم رهبری و مسئولین خدوم و ولایتمدار از مهمترین فرصت های انتخاباتی می باشد.

مسئول حفاظت اطلاعات با بیان اینکه وارد فاز جدیدی از تهدیدات انتخاباتی شده‌ایم، خاطر نشان کرد: تهدیدات انتخاباتی ما شامل دو نوع مادی و معنوی می شود که در تهدیدات معنوی می توان به استفاده ابزاری از بسیج،احساس تحمیل عقاید و سلائق، عدم درک صحیح از شرایط محیطی،قومیتی،فرهنگی و تحصیلی بسیجیان و ایجاد گسترش اختلافات درونی اشاره کرد و در تهدیدات مادی نیز به تخریب سپاه و بسج و جمع آوری اطلاعات از این دو اشاره کرد.

ارسال نظرات