با حضور کاروان نشاط وشادی مجله کودک مسلمان بلوچ برگزارشد:
مدیر مسئول مجله کودک مسلمان بلوچ گفت: مهم‌ترین حسن مجله کودک مسلما بلوچ است که انقلاب اسلامی را در قالب هنر به بچه‌ها می‌آموزد
کد خبر: ۸۶۳۵۴۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

 مدیر مسئول مجله کودک مسلمان بلوچ در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج استان سیستان وبلوچستان هدف از برگزاری کاروان شادی و دوستی را ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان عنوان کرد  و افزود: علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان رساندن پیام وحدت، همدلی و در واقع شادی و دوستی به همه بچه های استان سیستان و بلوچستان است و آن نکات تربیتی، آموزشی که دانش آموزان باید بدانند را با زبان هنر به آنها می آموزیم.

وی با بیان اینکه مجله کودک مسلمان بلوج اولین مجله کودک ونوجوان در سطح کشور است وکاروان شادی این مجله هر سالهبا آغاز دهه فجر در سطح شهرستانهای استان برنامه های جذاب وشاد ومتنوعی اجرا می کند که ۸۰ درصد برنامه ها را خود دانش آموزان در شهرستان ها اجرا می کنند؛ گفت: با برپایی این برنامه استعدادهای نهفته بسیاری از دانش آموزان که فرصت کمتری به آنها داده می شود، شناسایی می شود.

نژادبندانی  بیان کرد : ما سعی کردیم برنامه کودک مسلمان بلوچ را که در واقع کاروان دوستی و شادی است به سمت و سویی ببریم تا دانش آموزان و هنرمندان بتوانند در برنامه ها مشارکت کنند و فرصتی برای نمایش هنرنمایی آنها ایجاد شود.

مدیر مسئول مجله کودک مسلمان بلوچ اظهار داشت: تاکنون در 17 شهرستان سیستان و بلوچستان اجرای برنامه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از کاروان شادی در شهرهای استان شده است، بیان کرد: امیدواریم همه بچه ها نکات ارزنده ای از این جشن ها گرفته باشند و روحیه استکبار ستیزی در آنها حفظ شود.

بندانی  اتصریح کرد : در پایان هر برنامه نتیجه را خودمان می بینیم همین که لبخند بر روی لبان بچه ها بنشیند، برایمان کافی و هدف ماست.

وی با بیان اینکه آخرین برنامه حوزه شمال استان امروز در زهک برگزار شد، گفت: بعد از آن دو برنامه در نصرت آباد و میرجاوه خواهیم داشت.

مجله کودک مسلمان بلوچ از سال ۱۳۵۹ در ایرانشهر به وسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.

 
‌این مجله بیش از ۳۰ هزار کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان عضو دارد و برگزاری جشنواره فرصت خوبی برای ترویج خلاقیت‌های دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان است.

ارسال نظرات