در بيانيه حوزه هنري انقلاب اسلامي استان زنجان به مناسبت ايام ا... دهه فجر دعوت به راهپیمایی 22 بهمن:
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد، این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد، ماییم و امانتی که از پس سی و هفت سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بيانيه حوزه هنري انقلاب اسلامي استان زنجان به مناسبت ايام ا... دهه فجر دعوت به راهپیمایی 22 بهمن آمده است:

« و لقد ارسلنا موسی بایاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور؛‌ و ما موسی را با آیات خود فرستادیم و (دستور دادیم) قوم خودرا از ظلمات به نور بیرون آر و ایام‌الله را به آنها یادآوری کن که همانا در این (یادآوری) برای آنان که اهل صبر و شکرگزاری باشند نشانه‌ها و عبرت‌هایی است. »

"ملت شریف ایران طلوع سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیرد که پس از سال ها مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز نموده و ثابت کرده است که این دین نورانی می‌تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی‌ها برهاند.

یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد آور ایامی است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس الله نفس الزکیه و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.

پیروزی که تجلی دیگری از آیه شریفه مطلع کلام است که خود سراسر پیام روشن است و هدایت بخش پیروی از ولایت فقیه و رهبری عزیز، صبر در مصائب و تکلیفی است که قرآن کریم در ادامه ذکر و گرامی داشت ایام ا... امر به آن فرموده است در واقع از آغاز نهضت تا به امروز، همین صبر و استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که مانع شکست انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.

اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس سی و هفت سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.

اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران.

در حاليكه امسال علاوه بر راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر شاهد حماسه آفريني مردم شريف كشورمان در پاي صندوق هاي راي و تبلور حماسه حضور خواهيم بود؛ جامعه بزرگ فرهنگ و هنر ديني و انقلابي استان زنجان اعم از هنرمندان، پيشكسوتان، مربيان و هنرجويان و نيز كاركنان حوزه هنري انقلاب اسلامي استان زنجان همگام با ديگر آحاد مردم در شرايطي كه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي با تهديدات و تحريم هاي اقتصادي كه نشان دهنده اوج عداوت استكبار با ملّت قهرمان و سرافراز ايران اسلامي بود نتوانستند ذره اي به آرمانهاي انقلاب خللي وارد نمايند و اكنون كه ايران عزيز اسلامي را در مرحله سرنوشت سازي قرارداده با حضور پرشور و حماسي در راهييمايي يوم الله 22 بهمن ماه ،ضمن همراهي وحمايت از فريادهاي استقلال طلبي ملّت هاي مسلمان، باآرمان هاي بلند خميني كبير (ره) و شهداي انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق خواهند كرد.

ارسال نظرات