در یادواره شهدای وحدت تربت جام مطرح شد؛

نمایندگان آینده مجلس اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند

یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: مردم باید نماینده اصلحی انتخاب کنند که اجرای دو واجب بزرگ الهی امر به معروف و نهی ازمنکر را بطور جدی در مجلس آینده دنبال و شجاعانه از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی سرهنگ خسروی با تجلیل از مقام شامخ شهدای وحدت و10 شهید اهل سنت بخش بوژگان تربت جام با اشاره به این که یکی از واجبات دین مبین اسلام امر به معروف و نهی ازمنکراست افزود:خداوند درقرآن مسلمانان را بهترین امت معرفی می کند ومی گوید؛ به شرط این که امر به معروف یعنی دعوت به خوبی ها ونهی ازمنکر یعنی دوری از زشتی وپلیدی ها جامعه عمل بپوشانند.
وی با ابراز تأسف از این که در کشور امر به معروف ونهی از منکر تعطیل است عنوان نمود: یکی ازعلت های گسترس فساد ومشکلات اخلاقی، اداری، اقتصادی، سیاسی وفرهنگی... دلیل عمده اش ترک این دو واجب شرعی است.
وی به تشریح پیامدهای ترک امر به معروف ونهی از منکر ازقول پیامبراکرم(ص) پرداخت وتصریح کرد:اگرمسلمانان گرفتارهواهای نفسانی شوند ونسبت به این دو فریضه واجب الهی غفلت کنند،باید منتظرخشم وعذاب الهی باشند.
خسروی بیان داشت:آیا این روزها دنیای اسلام درعذاب به سرنمی برد؟ هرجا جنگی واقع شده جنگ برادر کشی است؛ درسوریه، یمن،عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه و نیجریه... چه کسی می کُشد؟ کی کُشته می شود؟مسلمانان؟پولش را که می دهد، دولت وهابی عربستان!نتیجه این عذاب ها انتخاب های غلط امت های اسلامی نسبت به مسئولان ونمایندگان است.
وی ادامه داد:ملت غیورایران اسلامی باید نماینده اصلحی انتخاب کنند که اجرای دو واجب بزرگ الهی امر به معروف و نهی ازمنکر را بطور جدی درمجلس آینده دنبال وشجاعانه ازآمران به معروف وناهیان ازمنکر دفاع کنند.
این تحلیل گرمسائل سیاسی واجتماعی با انتقاد از برخی مسئولان فرهنگی کشور درمقابله با جنگ نرم دشمن ابراز داشت:آیا ازهر100 تا ازدواجی که 23 تا آن به طلاق می انجامد، از7هزارشبکه ماهواره ای برای مسلمانان و175 شبکه فارسی زبان علیه کشور ما نیست،چرا برخی مسئولان فرهنگی درمقابل مردم ژست خیرخواهانه می گیرند؟اما نحوه استفاده صحیح آن را به جوانان نمی آموزند؟.
وی ادامه داد:امروزبایدعلم، فرهنگ،اقتصاد،فن آوری واقتدارنظامی ایران اسلامی درراستای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبرمعظم انقلاب درون زا باشد،مگر جنگ هشت ساله تحمیلی را شهیدان،بسیج مردمی وقوای نظامی اداره نکردند،متأسفانه امروزبرخی دولتمردان نسبت به بعضی ازکشورها به اصطلاح مدرن بیش از حد حسن ظن دارند واین ساده انگاری است.
هادی سیاسی اضافه کرد: امروز محور وحدت رهبری است،برادرمسلمان شیعه واهل سنت مراقب نفوذ دشمن درهمه حوزه ها باشند،درتشخیص دوست و دشمن رهنمودهای رهبری فصل الخطاب است، آن زمانی که به همسر پیامبر(ص) ونمادهای اهل سنت توسط برخی مسلمان نما ها توهین شد این مسئله را معظم له حرام شرعی دانستند که باعث وحدت بیشتر وخرسندی مسلمانان شد.
خسروی تأکید کرد:مردم با انتخاب به موقع ،به جای،دقیق،با بصیرت وحضورحداکثری افراد شایسته را طبق معیارهای رهبرفرزانه انقلاب برگزیند تا باعث اقتدارنظام،دولت،مجلس ونفوذ کلام وخوشحالی معظم له شود.
گفتنی است؛ یادواره شهدای وحدت و10 شهید بخش بوژگان تربت جام با حضورعلما،مسئولان اجرایی،نظامی ،خانواده شهدا وقشرهای مختلف مردم شیعه واهل سنت درمسجد صاحب الزمان(عج) نیلشهربرگزارودرپایان مراز شهدا توسط حاضرین عطر وافشانی گلباران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها