خبرهای داغ:
مسئول دفتر ازدواج و طلاق سربیشه:

با انتخاب اصلح خود مانع ورود خرابکاران به مجلس شویم

مسئول دفتر ازدواج و طلاق سربیشه گفت: عده ای خرابکار همیشه در میان کاندیداها وجود دارند لذا ما با انتخاب اصلح خود نباید نگذاریم که این افراد به مجلس راه پیدا کنند و سبب براندازی نظام شوند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام خسروی مسئول دفتر ازدواج و طلاق سربیشه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در محل حسینیه روستای نیک شهرستان سربیشه برگزار شد گفت: از بین انقلاب های صورت گرفته در کل جهان، تنها انقلاب ایران اسلامی بود که ماندگار ماند.

وی ادامه داد: مذهبی بودن، ولایت فقیه، عدم وابستگی به بیگانگان و مردمی بودن از علل ماندگاری انقلاب اسلامی بشمار می رود.

مسئول دفتر ازدواج و طلاق سربیشه با اشاره به اینکه دشمن حتی با تحریم ها نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند اظهار داشت: با وجود تحریم های بسیاری که بر ملت ایران وارد شد ولی مردم ما هر ساله در 9 دی در صحنه حضور داشتند و پشتیبان ولایت فقیه بودند.

خسروی افزود: عده ای خرابکار همیشه در میان کاندیداها وجود دارند لذا ما با انتخاب اصلح خود نباید نگذاریم که این افراد به مجلس راه پیدا کنند و سبب براندازی نظام شوند.

حجت الاسلام خسروی قانون گذاری و نظارت را دو وظیفه اصلی مجلس خواند و گفت: از آنجایی که مجلس در رأس نظام قرار دارد لذا انتخاب شما می تواند آینده این کشور را رقم زند.

این مسئول به ویژگی های یک نماینده خوب اشاره کرد و اظهار داشت: تقوا و خداترس بودن، ایمان و پرهیزکاری، متخصص بودن، مردمی بودن و عدم وابستگی به گروه یا جناح خاصی از ویژگی های یک نماینده خوب می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها