در گرامیداشت یاد و خاطره 415 شهید دانش آموز کردستان
آیین اختتامیه یادواره 36 شهید دانش آموز ناحیه یک سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم سلیمانی امروز در مراسم اختتامیه یادواره 36 شهید دانش آموز ناحیه یک شهرستان سنندج که با حضور جمعی از مسوولان، دانش آموزان و خانواده های شهدای فرهنگی استان در سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: هرساله به منظور گرامیداشت یاد و نام 415 شهید دانش آموز کردستان 415 یادوره شهدا در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مفتخر است که امسال 36 یادواره را در 36 مدرسه در سطح ناحیه یک سنندج برگزار نموده است و امروز در 21 بهمن ماه افتتاحیه این یادوره های برگزار می شود.

سلیمانی اظهار کرد: امروز کشور ما از امنیت و آرامش کافی برخوردار است و این امنیت و آسایش به برکت خون شهدا، فداکاری رزمندگان، جانبازان و آزادگان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حاصل شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز حرکتی برای گراميداشت یاد و خاطر رشادتهای شهيدان است.

سليمانی افزود: باید تا جایی که میتوان این رشادتها و از خودگذشتگیها را به نسلهای آینده منتقل کرد تا برای هميشه ماندگار بماند.

وی در پایان ضمن تقدیر از دانشآموزان ناحيه دو سنندج در برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموز اضافه کرد: اميد است بتوانيم در استمرار راه شهدا و دفاع از آرمانهای اسلامی کوشا باشیم.

در این مراسم که در پردیس سينما بهمن سنندج برگزار شد٬ چند برنامه فرهنگی اجرا و زندگينامه شهيد پيمان اميری توسط دانش آموزان قرائت شد و در پایان از 10 خانواده شهدای فرهنگی استان کردستان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجليل شد.

ارسال نظرات