فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: در حکومت جمهوری اسلامی ایران مردم منشأ اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۳۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج; همایش روشنگری سران و متنفذین ایلات و طوایف عرب زبان دهستان دشت عباس بخش موسیان برگزار شد.

براساس این گزارش; سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در این همایش با تبریک فرارسیدن دهه پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سه عنصر خداوند، رهبری پیامبرگونه امام راحل و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 از اصلی ترین عوامل بودند.

وی افزود: امام راحل در سال 42 حرکتی را آغاز نمودند که علی رغم سختی های بسیار، تبعید و زندان در این مسیر اما با همراهی مردم و الطاف خاص خداوند متعال انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید.

فرمانده فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام تصریح کرد: در زمان طاغوت مبنای اداره کشور بر اساس طبقات اجتماعی بود به طوری که طبقه کارگر و کشاورز و عشایر هیچ حقی در کشور نداشتند.

وی اضافه کرد: در آن زمان مردم از حق رأی دادن نیز برخوردار نبودند و بدین صورت بود که فردی شناسنامه های مردم یک منطقه را جمع می کرد و به مرکز انتقال می داد و به نمایندگی از همه مردم به یک نفر رأی می داد.

سردار حسینی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل مردم در دورترین نقاط کشور حق رأی و انتخاب دارند که این آزادی و حق انتخاب از برکات امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: کسانی که در دوران انقلاب به خیابان ها آمدند تنها یک شعار واحد یعنی رهبری واحد و ساختار واحد را سر می دادند که به محض پیروزی انقلاب به دستور امام در 12 فروردین 58 رفراندوم برگزار شد و مردم با قاطعیت به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام خاطر نشان کرد: ما ملت ایران نه تنها به عهد و پیمانی که با امام راحل بستیم کماکان بر آن عهد خود استوار و پابرجا هستیم بلکه عهد و پیمان جدیدی با رهبر معظم انقلاب بسته ایم و تا آخرین نفس پای آرمان های امام و انقلاب و ولایت فقیه ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی امنیت خود مردم هستند، ابراز نمود: گروهک تروریستی داعش با ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان به ویژه شیعیان و خشن نشان دادن اسلام در دنیا به دنبال اسلام هراسی و مخدوش جلوه دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی است.

سردار حسینی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یادآور شد: مردم بایستی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر اتحاد و همدلی و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند و انتخاب فرد اصلح و متدین و معتقد به نظام و اسلام از صحنه های مهم نظام است که می بایست همه افراد با هرنوع سلیقه و دیدگاهی در انتخابات حضورداشته باشند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام خاطر نشان کرد: مردم بایستی با انتخاب درست خود فردی را به مجلس بفرستند که بتواند ریل گذاری مناسب و دقیقی برای حرکت قطار انقلاب داشته باشد و قوانینی را تصویب کند که به نفع عامه مردم باشد.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام اظهار کرد: منطقه دشت عباس با دارا بودن جمعیتی 11 هزار نفری و 33 روستا، تعداد 5 هزار و 400 نفر بسیجی فعال دارد که این نشان از ولایت مداری و درصحنه بودن این دیار دارد.

وی افزود: منطقه دشت عباس بعنوان قطب کشاورزی و دامپروری شهرستان دهلران و استان با اعتقاد و التزام عملی خود به نظام و ولایت همواره در برنامه ها و فعالیت های سپاه و بسیج حضوری فعال و حداکثری داشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: همه ی ما به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود و داشتنی رهبری آگاه و فرزانه و شجاع و اینکه در سرزمینی گام برمی داریم که جای جای آن به خون شهدا معطر است، افتخار می کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایط منطقه و اینکه دشمن همواره به دنبال تفرقه اکنی و ایجاد نفاق و دشمنی در بین اقوام کشور را دارد حفظ وحدت و انسجام لازمه ی برهم زدن توطئه شوم دشمنان است.

سرهنگ آبدونی تصریح کرد: همه ما می بایست با ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری خود مانع نفوذ و توطئه دشمنان انقلاب و نظام شویم.

ارسال نظرات