مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنده‌شدن تفکر بسیجی را پرثمرترین دستاورد انقلاب اسلامی توصیف‌کرد و افزود: دانشجوی بسیجی باید خودش را مرکز فرماندهی جهاد ببیند و مسائل را با نگاه ویژه به جهان اسلام رصدکرده و موضع‌گیری مناسب داشته‌باشد و در جهت ایجاد حمکوت جهانی اسلامی پیش‌رود.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید"حسین راسخی" ضمن گرامی‌داشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای جبهه‌ی مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه، زنده‌شدن تفکر بسیجی را پرثمرترین دستاورد انقلاب اسلامی توصیف‌کرد و افزود: حاکمیت الهی در جامعه و پیاده‌شدن احکام الهی با پیروزی انقلاب پس از انقلاب به وقوع پیوست.


وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و احیای تفکر بسیجی -که در جهان نقش‌آفرینی می‌کند، موج بیداری به کشورهای منطقه رسید و مردم در غزه، یمن، لبنان و سوریه با همین تفکر در مقابل دشمنان ایستادند.


راسخی خاطرنشان‌کرد: وظیفه‌ی ما و خصوصا نسل جوان در قبال حفظ ارزش‌ها وظیف‌ی سنگینی‌ست، چون در قبال به دست آوردن هرکدام، هزاران شهید داده‌ایم.


وی افزود: دشمن با استفاده از رسانه و نفوذ فرهنگی خود می‌خواهد دستاورد عظیم انقلاب که هویت دینی ماست را از بین ببرد و مانع از انتقال آن به نسل سوم و چهارم شود.


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به مدل پنج‌مرحله‌ای انقلاب که رهبری ترسیم‌نمودند، محور فعالیت بسیج در زمینه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی عنوان‌کرد و افزود: تلاش ما باید در جهت ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشد و راه و کلام امام اگوی ما در این مسیرست.


وی تصریح‌کرد: در همین راستا و باهدف تربیت نیروی نقش‌آفرینی که بتواند هم‌تراز انقلاب اسلامی حرکت‌کند، برنامه‌هایی نظیر محرومیت‌زدایی از مناطق کشور در قالب اردوهای جهادی، طرح ولایت، بازخوانی اندیشه‌های شهید مطهری در قالب سیر مطالعاتی، دوره‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، نخبه‌پروری سیاسی و فرهنگی در بسیج دانشجویی برگزارمی‌شود.


راسخی با بیان اینکه انقلاب در ذات خود پیش‌برنده و پیش‌رونده است حرکت ما را در جهت پیش‌برندگی انقلاب ضروری توصیف‌کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی به بیرون از مرزهای ایران اسلامی رسیده، همان‌طورکه در تنگه باب‌المندب، این تفکر هست که نقش‌آفرینی می‌کند.


وی در پایان خاطرنشان‌کرد: دانشجوی بسیجی باید خودش را مرکز فرماندهی جهاد ببیند و نسبت به مسائل پیرامون خود، مسائل کشور و منطقه حساسیت لازم را داشته‌باشد و با نگاه ویژه به جهان اسلام این مسائل را رصدکرده و موضع‌گیری مناسب داشته‌باشد و در جهت ایجاد حمکوت جهانی اسلامی پیش‌رود.


ارسال نظرات