در جمع بسیجیان پیربلوط عنوان شد:

دفاع از دین با جان و مال و فرزندان امکان پذیر است

کارشناس مسایل دینی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهداء پیربلوط، گفت: دفاع از دین با جان، مال و فرزندان امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، فراخوان پایگاهی و نشست هیئت منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج شهداء پیربلوط در دبستان حضرت زینب سلام الله علیها این روستا برگزار شد.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در این مراسم با تبریک سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و گفت: حضرت امام خمینی(ره) با توکل به خدا و تکیه بر آیه شریفه46 از سوره مبارکه سباء، " قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَ فُرَادَى"، قیام خود را آغاز کرد و ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در این راه از ولایت و رهبری معظم له حمایت و پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام رستگار، امام خمینی(ره) را احیاگر دین در عصر حاضر دانست و افزود: امام حسین علیه السلام نیز در راه هدف و احیای دین و اصلاح امت جدش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، از مال، جان، فرزندان و همه هستی خود گذشت.

وی، سبک زندگی دینی از منظر امام حسین علیه السلام را تشریح کرد و با تأکید بر ضرورت تفقه در دین، به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و از واجدان شرایط برای ثبت نام و تلاش در راه نشر ارزش های دینی دعوت کرد.

رستگار، با بیان اینکه، حرکت در مسیر دینی، هزینه هایی در بردارد، گفت: انقلاب اسلامی، رونقی ویژه در حوزه های علمیه و دانشگاه ها ایجاد کرد و بیسوادی در حال ریشه کنی از جامعه است.

وی، برکات انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: برای حفظ این نعمت بزرگ الهی باید با تبعیت از ولایت و رهبری، در عرصه های مختلف حضور بابصیرت داشته باشیم.

این کارشناس مسایل مذهبی، به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت حضور یکپارچه در نمایش تجلی اقتدار ملت و خلق حماسه حضور باشکوه تأکید کرد: در انتخابات باید با شناخت افراد، اصلح را انتخاب کنیم و با بصیرت در تعیین سرنوشت کشور و جامعه سهیم شویم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهداء پیربلوط، هدف از این نشست را گرامیداشت ایام الله فجر انقلاب اسلامی، حفظ انسجام بسیجیان و روشنگری پیرامون مسایل روز عنوان کرد.

ابراهیم عسگری، افزود: در این نشست، اعضای عادی و فعال و حلقه های صالحین بسیج و جمعی از نمایندگان هیئت های مذهبی، شورای اسلامی و دهیار روستا نیز حضور داشتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار