فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز خواستار مشارکت آحاد مردم ولایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۶۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: سرهنگ علیرضا زارع گفت: ملت عزیز ایران در سی و هفتمین سالگردپیروزیانقلاببا حضور پرشور، حماسی و گسترده خود شور و شعور را به هم آمیخته و بار دیگر قدرت بی نظیر اتحاد، یکپارچگی و ولایت پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارند.

وی ادامه داد: بار دیگر دست قدرت الهی در آسمان ایران اسلامی نمایان شد و عظمت ملتی مسلمان و انقلابی را به جهانیان نشان داد.

این مسئول اظهار داشت: مردم فهیم انقلابی و ولایت مدار ایران در سی و هفتمینانقلاب اسلامیجشن آزادی خود از اسارت طاغوت را نشان می دهد .

زارع گفت: این ملت علیرغم پندار باطل دشمنان کوردل، ثابت کرد که همچنان در تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و محکم و استوار بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از مکتب رسول الله(ص) و ائمه اطهار(س) پا فشاری می‌نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهریز تاکید کرد:اینک بر مسئولین است که در خدمتگزاری به مردماز هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خالصانه تر از همیشه یاور ملتباشند.

زارع خاطر نشان کرد:امروز که به فرموده امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ایران اسلامی مادر بیداری اسلامی در جهان است حضور معنی دار و پرشور مردمدر همه میادینی که نیاز به همگرایی و وحدت است، درسی است برای ملت‌ها در دیگر بلاد اسلامی.

وی گفت: ایران اسلامیامروز مدرسه‌ای است بزرگ که باید جهانیان از آن الگو بگیرند و در این مدرسه عشق درس وفاق و همدلی و ایمان عمیق و خالص با خالق هستی بیاموزند.

وی تصریح کرد:حماسه حضور ملت ایران در سی و هفتمینجشن های پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و ازهمه آحاددعوت می‌ شود تا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه ها آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اعلام نمایند.

ارسال نظرات