در ایام دهه فجر

10 پروژه بهزیستی در مناطق مختلف یزد افتتاح می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی یزد از افتتاح و بهره‌برداری 10 پروژه بهزیستی در مناطق مختلف استان یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۱۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حسین بمانی، عصر دیروز در نشست دستگاه‌های مرتبط با کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور معاون وزیر کار با دستور جلسه بررسی اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: بهزیستی دارای 52 وظیفه و 58 فعالیت است و در حال حاضر نیز 670 مرکز و موسسه خصوصی زیر نظر بهزیستی در حال فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: در این موسسات بالغ بر 2 هزار و 500 نفر مشغول به کار شده‌اند و به جامعه هدف خود از گروه‌های مختلف معلولان،‌ سالمندان، زنان آسیب‌دیده اجتماعی، زوج‌های جوان و ... خدمات ارائه می‌دهند.

بمانی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز تحقیقات سالمندی در اردکان و مراکز خدمات مشاوره ژنتیک و ... انجام شده است، افزود: در ایام دهه فجر، دو مورد کلنگ‌زنی پروژه‌های خیرساز نیز انجام شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان یزد یادآور شد: این پروژه‌ها شامل مرکز درمان اختلالات بلع و تغذیه و مرکز دندانپزشکی معلولان اردکان است که هر دو مورد توسط خیران احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی از افتتاح و بهره‌برداری 10 پروژه دیگر در ایام‌الله دهه فجر در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر پروژه‌های یاد شده، 42 برنامه نیز در 10 شهرستان استان یزد به مناسبت دهه فجر اجرا شده است.

بمانی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان، برگزاری جشن انقلاب برای خانواده‌ها و گروه‌های هدف بهزیستی و ... از جمله برنامه‌های دهه فجر بهزیستی در مناطق مختلف استان یزد بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار