اعزام 240 دانش آموز جویباری به مناطق عملیاتی دوره دفاع مقدس

در ایام الله دهه مبارک فجر كاروان های راهیان نور دانش آموزی در قالب 6 انوبوس از سپاه جویبار مازندران عازم مناطق عملیاتی شدند.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱






خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی گفت : این اعزام شامل بسیجیان دانش آموز پسران در مقطع دبیرستان و به مدت 5 روز و به تعداد 6 اتوبوس و به استعداد 240 نفر در مناطق جنگی جنوب كشور برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه جویبار در حاشیه اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب كشور طی سخنانی اظهار داشت : راهیان نور بستر مناسبی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس و ایثارگریهای دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس می باشد .

وی عنوان كرد : ما با اعزام عزیزان دانش آموز به مناطق جنگی اولاً با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب اسلامی و دستورات و منویات مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی عهد و پیمانی دوباره می بندیم و در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب حتی یك لحظه عقب نشینی نخواهیم كرد و ثانیاًَ فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا را به نسلهای آینده انتقال خواهیم داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها