بخشدار سویسه: این انقلاب از ثمره خون گرانقدر شهیدان به پیروزی رسیده است و همه ما باید بکوشیم از تحکیم پایه های نظام اسلامی و دستاوردهای آن حفظ و حراست نماییم.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و بخشداری شهرستان کارون یادواره ورزشی شهدای سویسه به مناسبت دهه فجر در بخش سویسه با حضور تیم های ورزشی از روستای اسماعیلیه یک و 2،چمیان،اسلام آباد چمیان،آلبومشیلیش در اسماعیلیه یک بخشدار ،شورا و دهیاران بخش سویسه برگزار شد.

باغستانی بخشدار سویسه گفت:در دهه فجر باید به گونه ای برنامه ها و مراسمات انجام شود که مردم در این ایام احساس کنند دهه فجر عید مردم ایران است و تمام برنامه های دهه فجر در زمینه بصیرت افزایی،خودباوری،امید اجتماعی،ایجاد روحیه و نشاط و شادی برگزار شود.

وی ادامه داد: این انقلاب از ثمره خون گرانقدر شهیدان به پیروزی رسیده است و همه ما باید بکوشیم از تحکیم پایه های نظام اسلامی و دستاوردهای آن حفظ و حراست نماییم.

در این یادواره شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی از جمله فوتبال،طناب کشی،کاراته و دو میدانی و دیگر رشته های ورزشی  به رقابت پرداختند.

و در پایان به تعدادی از ورزشکاران هدایای توسط بخشداری سویسه اهداء گردید.

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات