همزمان با سراسر استان؛

طوفان با سرعت 83 کیلومتر بر ساعت بهاباد را درنوردید

دوشنبه شب، همزمان با سرد شدن ناگهانی هوای استان، طوفانی شهر را در نوردید که بنا به اظهارات مدیر کل هواشناسی استان همه شهرستان‌های استان را درگیر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دوشنبه شب هفته جاری، همزمان با سرد شدن ناگهانی هوای استان، طوفانی شهر را در نوردید که بنا به اظهارات مدیر کل هواشناسی استان همه شهرستان‌های استان را درگیر کرد.

«لقمان عمادی» با بیان این‌که طوفان اخیر، همه شهرستان‌های استان را درگیر کرده است، افزود: بیشترین سرعت طوفان به ترتیب با 83 کیلومتر در شهرستان بهاباد، 79 کیلومتر در شهرستان ابرکوه و 76 کیلومتر در شهرستان میبد و 65 کیلومتر در شهرستان یزد بوده است.
وی با بیان این‌که کمترین شدت طوفان در شهرهای استان 60 کیلومتر بر ساعت بوده است و در مناطق مرکزی استان از جمله شهرهای یزد، میبد، اردکان و اشکذر با گرد و خاک همراه شده است. به گفته عمادی، طوفان دیروز صبح نیز وارد شهرستان بافق شد و گرد و خاک ایجاد کرد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد هم با بیان این‌که هنوز خسارتی از طوفان دوشنبه شب به این مدیریت اعلام نشده است، از احتمال بروز خسارت برای گلخانه‌های استان خبر داد.
«محمدحسین امامی» اظهار کرد: جبهه طوفان وسیع بود؛ ازاین رو همه شهرستان‌های استان را درگیر کرده و سرعت آن در شهرهای مختلف متفاوت بوده است. وی عوارض این طوفان را انتشار گرد و خاک در شهرهای استان به ویژه شهر یزد اعلام کرد و ادامه داد: شدت طوفان در دشت یزد- اردکان و شهرستان‌های ابرکوه، تفت و یزد چشمگیر بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار